کد خبر : 1829001 | 23 خرداد 1401 ساعت 21:15 | 14.1K بازدید | 2 دیدگاه

کاپیتان با گل‌گهر ادامه می‌دهد؟

باشگاه گل‌گهر سیرجان روند تمدید قرارداد با ستاره‌های خود را در پیش گرفته است.

کاپیتان با گل‌گهر ادامه می‌دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان که شروع به تمدید قرارداد بازیکنان خود کرده و امیر قلعه‌نویی سعی دارد شاکله اصلی تیم فصل قبل را حفظ کند و دوباره با قدرت وارد لیگ برتر شود، پس از تمدید قرارداد محسن فروزان و علیرضا علیزاده، حالا قصد دارد سراغ دیگر بازیکنان خود ازجمله امین پورعلی برود.

امین پورعلی که طی چهار فصل اخیر در گل‌گهر عضویت داشته و در فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان این تیم به شمار می‌رود؛ ازجمله نفراتی است که قراردادش با سیرجانی‌ها به اتمام رسیده و احتمالا یکی از تمدیدی‌های بعدی این باشگاه خواهد بود.

کاپیتان گل‌گهر سیرجان که سابقه قهرمانی و صعود از لیگ یک را همراه این تیم دارد و در فصل اخیر نیز شرایط خوبی تجربه کرد و با وجود حضور در پست هافبک دفاعی و میانی، آمار جالب توجه ۵ گل و ۵ پاس گل را ثبت کرد، احتمالا به‌زودی پای میز مذاکره با این باشگاه می‌نشیند تا تکلیف تیم آینده خود را مشخص کند.

در حال حاضر قرارداد تعدادی از ستاره‌های تاثیرگذار فصل گذشته گل‌گهر ازجمله امین پورعلی، سعید صادقی، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری، مرتضی تبریزی و آرمین سهرابیان به اتمام رسیده و باشگاه سیرجانی در تلاش برای حفظ این نفرات است تا مثل سال قبل، نمایش پرقدرتی داشته باشد.

دیدگاه‌ها