کد خبر : 1829059 | 24 خرداد 1401 ساعت 10:48 | 15.3K بازدید | 8 دیدگاه

فردیناند: لیورپول جواب وفاداری جرارد را نداد

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که لیورپول به اندازه کافی برای استیون جرارد ارزش قائل نبوده است.

فردیناند: لیورپول جواب وفاداری جرارد را نداد

به گزارش "ورزش سه"، جرارد در سن 9 سالگی به لیورپول پیوست و در طول 17 سال حضورش در آنفیلد موفق شد 710 بار پیراهن این تیم را به تن کند. 
این بازیکن در سال 2005 در آستانه پیوستن به چلسی قرار داشت و پیشنهاد قابل توجهی را از این باشگاه دریافت کرده بود اما در نهایت تصمیم گرفت که به حضورش در آنفیلد ادامه دهد. 
فردیناند در پادکست خودش به نام فایو از رفتار مدیران لیورپول با این بازیکن انتقاد کرد و اظهار داشت:« جرارد در تمام طول دوران فوتبالش به لیورپول وفادار بود. او پیشنهاد جذابی از چلسی داشت و آنها سعی کردند او را جذب کنند اما او در آخر تصمیم گرفت که به لیورپول وفادار بماند.»

 

1699787


او با اشاره به اتفاقاتی که در سال‌های پایانی حضور جرارد در آنفیلد رخ داد اضافه کرد:« چلسی به طور جدی خواهان جذب این بازیکن بود اما این علاقه او به لیورپول بود که باعث شد او در این تیم ماندگار شود. اما در آخر دوران فوتبالش، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند که قرارداد جدیدی را با او امضا نکنند.»
این بازیکن سابق تیم ملی انگلیس در سال 2015 از لیورپول جدا شد و قراردادی را با باشگاه آمریکایی لس آنجلس گلکسی به امضا رساند تا در ادامه دوران فوتبالش با پیراهن این تیم به میدان برود. 
این هافبک در آن زمان 34 ساله بود و از تیم ملی انگلیس نیز خداحافظی کرده بود تا تمام تمرکزش را روی دیدارهای باشگاهی بگذارد اما لیورپول تصمیم گرفت که به همکاری با او خاتمه داده و فرصت را به بازیکنان جوانش بدهد.

دیدگاه‌ها