کد خبر : 1829108 | 24 خرداد 1401 ساعت 15:58 | 39.6K بازدید | 3 دیدگاه

مارسلو فاش کرد؛ با آنچلوتی دعوا کردم!

مارسلو، اسطوره برزیلی رئال مادرید فاش کرد که فصل گذشته با کارلو آنچلوتی دعوا کرده است.

مارسلو فاش کرد؛ با آنچلوتی دعوا کردم!

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو، مدافع برزیلی و با تجربه رئال مادرید پس از 15 سال و نیم این باشگاه را ترک کرده و روز دوشنبه و در یک کنفرانس مطبوعاتی احساسی، اعلام کرد برای همیشه از جمع ستاره های رئال مادرید جدا شده است. مارسلو پنج بار در این باشگاه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد که دو بار از آن‌ها با سرمربیگری آنچلوتی رخ داد. او در مجموع 25 جام را در ترکیب رئال مادرید فتح کرده و عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ این باشگاه را نیز به خود اختصاص داد. حالا مارسلو فاش کرد در طول فصل گذشته با کارلتو به مشکل خورده، اما در نهایت به این نتیجه رسیده که تصمیمات این سرمربی ایتالیایی درست بوده است.

1721288

مارسلو گفت: من در این فصل احساس مسئولیت زیادی داشتم و واقعا از دست کارلو آنچلوتی عصبانی می شدم. در حقیقت ما با هم دعوا کردیم، اما روز بعد همدیگر را در آغوش گرفتیم و روبوسی کردیم. در نهایت متوجه شدم که برای کمک به تیم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، مهم نیست که چقدر بازی می کنید. 

آنچه مهم است درک شرایط سرمربی و تیم است. البته من می خواستم بیشتر بازی کنم، زیرا در نهایت من مارسلو هستم، اما برای من بهترین هدف این بود که ببینم بازیکنان و هم تیمی هایم یک جام قهرمانی دیگر نیز کسب کردند. حتی اگر در فینال به میدان نرفتم نیز احساس می‌کردم عضو مهمی از باشگاه رئال مادرید هستم."

دیدگاه‌ها