کد خبر : 1829123 | 24 خرداد 1401 ساعت 17:12 | 9.5K بازدید | 6 دیدگاه

ملوان و شانس اندک میزبانی در ورزشگاه «قایقران»

مسئولان سازمان لیگ فوتبال شرایط میزبانی ورزشگاه تختی انزلی(قایقران) را در لیگ برتر تایید نکردند.

ملوان و شانس اندک میزبانی در ورزشگاه «قایقران»

به گزارش "ورزش سه"، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات و فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری لیگ دسته اول سازمان لیگ، روز 17 خرداد ماه از ورزشگاه تختی انزلی(سیروس قایقران)‌بازدید به‌عمل آوردند تا شرایط این ورزشگاه برای میزبانی در لیگ برتر را مورد ارزیابی قرار بدهند.
بر اساس گزارشی که نمایندگان سازمان لیگ ارائه کردند ورزشگاه پیر انزلی مشکلات بسیاری برای میزبانی دارد و بعید است بتواند تا شروع لیگ جدید این مشکلات را رفع کند. 
مسئولان سازمان لیگ 26 مورد نقص را درباره ورزشگاه قایقران انزلی ارائه کردند که از جمله آنها می‌توان به نبود گذرگاه‌های الکترونیک متصل به سامانه بلیت فروشی، نداشتن صندلی روی سکوهای تماشاگران، نداشتن سیستم صوتی مناسب، پایین بودن نور ورزشگاه نسبت به استاندارد، نداشتن ژنراتور اضطراری برق، نامناسب بودن ورودی تیم‌ها و داوران، کمبودهای اتاق‌های ورزشگاه‌ها، مقاوم نبودن سکوها، نبود سرویس بهداشتی و بوفه، خرابی اسکوربورد و... اشاره کرد.
سازمان لیگ به مسئولان ورزشی استان گیلان و انزلی و همچنین مدیران ملوان تاکید کرده اگر مشکلات مطرح شده رفع نشود مجوز میزبانی به ملوان در ورزشگاه قایقران داده نمی‌شود. همچنین سازمان لیگ از باشگاه ملوان خواسته هرچه‌سریع‌تر نسبت به اعلام ورزشگاه اصلی و ورزشگاه دوم میزبان اقدام کنند. 
با شرایط کنونی عملا میزبانی ملوان در ورزشگاه خانگی خود محال به نظر می‌رسد و بعید است سازمان لیگ با مشکلات کنونی اجازه میزبانی تیم شمالی در انزلی را صادر کند.

دیدگاه‌ها