کد خبر : 1829126 | 24 خرداد 1401 ساعت 17:23 | 17.7K بازدید | 3 دیدگاه

لودویگ آگوستینسون:

رفتار ارلینگ هالند هنوز پخته نیست

لودویگ آگوستینسون، بازیکن تیم ملی سوئد به انتقاد از رفتار ارلینگ هالند، ستاره جدید سیتی پرداخته است.

رفتار ارلینگ هالند هنوز پخته نیست

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، ستاره جوان و نروژی در تابستان امسال و با انتقالی 51 میلیون پوندی از دورتموند راهی لیگ برتر و باشگاه منچسترسیتی شد. این بازیکن بعد از سپری کردن دورانی درخشان در آلمان، حالا خود را برای درخشش زیر نظر پپ گواردیولا در ترکیب سیتیزن‌ها مهیا می‌کند. اما تنش و درگیری هفته گذشته و در جریان پیروزی تیم ملی نروژ مقابل سوئد در لیگ ملت‌های اروپا به اوج رسید و ارلینگ هالند، ستاره سوئدی را متهم به فحاشی کرده و مدعی شد او در جریان بازی تهدید شده است. 

1721310

اما در سوی مقابل میلوسویچ اصرار داشت که به ستاره جدید منچسترسیتی توهین نکرده و حالا لودویگ آگوستینسون، دیگر بازیکن سوئد رفتار ارلینگ هالند را ناپخته دانسته و به انتقاد از این بازیکن جوان پرداخته است.

لودویگ آگوستینسون گفت: "من در اسپانیا و آلمان بوده‌ام و آنجا در زمین حرف‌های زیادی زده می‌شود. این چیزی است که باید با آن کنار آمد و نباید رسانه‌ها را در جریان گذاشت. ارلینگ هالند باید این مسئله را یاد بگیرد. رفتار این بازیکن کمی ناپخته بود و چنین رویه‌ای ممکن است باعث ایجاد تنش و درگیری بین طرفین شود. نباید فراموش کرد احساسی شبیه به یک دربی بین تیم‌های سوئد و نروژ وجود دارد و همیشه این اتفاقات ممکن است در زمین رخ دهد."

دیدگاه‌ها