کد خبر : 1829179 | 24 خرداد 1401 ساعت 23:49 | 19.1K بازدید | 4 دیدگاه

کلوپ: نونیز معرکه است، همانی که می‌خواستیم

یورگن کلوپ با ابراز خوشحالی از امضای قرارداد داروین نونیز با لیورپول گفت او همان کسی است که لیورپول می‌خواسته و حالا استعدادش بیش از پیش شکوفا خواهد شد.

کلوپ: نونیز معرکه است، همانی که می‌خواستیم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، با ابراز خوشحالی از امضای قرارداد داروین نونیز با تیمش گفت او برای لیورپول یک بازیکن ایده‌آل است. کلوپ همچنین خاطرنشان کرد از اینکه فرصت خواهد داشت تا استعداد نابی مثل نونیز را بیش از پیش پرورش دهد؛ هیجان‌زده است.

داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای، دقایقی پیش با حضور در مقر باشگاه لیورپول قراردادی بلندمدت امضا کرد. او که فصل گذشته با به ثمر رساندن 34گل برای بنفیکا مورد توجه دنیای فوتبال قرار گرفته بود حالا تا 6 سال رسما بازیکن لیورپول و در اختیار کلوپ خواهد بود.

1721383

یورگن کلوپ بعد از امضای قرارداد نونیز با وبسایت رسمی لیورپول مصاحبه کرد و گفت:" این خبر عالی است. خیلی خیلی عالی است. از همه کسانی در باشگاه که باعث شدند این اتفاق بیفتد سپاسگزارم. ما با نشان دادن قاطعیت و جاه‌طلبی این کار را به سرانجام رساندیم. داروین فوتبالیستی فوق‌العاده است. او همین الان هم یک بازیکن خیلی خوب است ولی پتانسیل این را دارد که حتی بهتر شود. راستش را بخواهید، دلیل اینکه اینقدر هیجان‌زده هستم همین است. سن او، اشتیاقش و عطشی که برای بهتر شدن دارد. اعتقاد او به پروژه ما و راهی که به عنوان باشگاه برای خود ترسیم کرده‌ایم".

سرمربی آلمانی در ادامه مصاحبه‌اش با وبسایت باشگاه لیورپول، درباره داروین نونیز گفت:" همانقدر که ما به خاطر نونیز هیجان‌زده هستیم او هم به خاطر پیوستن به لیورپول هیجان دارد. این نشان می‌‌دهد رابطه ما از همین اول عالی شروع شده. رابطه‌ای که دو طرف به قدرت هم واقف هستند. نونیز فکر می‌کند ما برایش بهترین باشگاه هستیم و ما هم فکر می‌کنیم او برایمان یک بازیکن ایده‌آل است. او همه خصوصیاتی که ما دنبالش هستیم را دارد. سرعت بالا، انرژی زیاد، کسی که می‌تواند از مرکز زمین و از کناره‌ها فضاهای خالی را تهدید کند. یک فوتبالیست تهاجمی و دینامیک که حرکاتش هوشمندانه است. نونیز بی‌ترس بازی می‌کند. یک فوتبالیست درجه‌یک. شک ندارم او هواداران ما را هیجان‌زده خواهد کرد".

دیدگاه‌ها