کد خبر : 1829210 | 25 خرداد 1401 ساعت 09:23 | 14.4K بازدید | 8 دیدگاه

ساوت‌گیت: هواداران حق دارند ما را هو کنند

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید واکنش هواداران به شکست این تیم برابر مجارستان را درک می‌کند.

ساوت‌گیت: هواداران حق دارند ما را هو کنند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف مجارستان رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم شکست خورد. 
قبول این باخت برای هواداران و تماشاگران حاضر در ورزشگاه بسیار دشوار بود و همین باعث شد که صدای هو کردن بازیکنان و کادر فنی انگلیس از سوی آنها در دقایق پایانی این بازی به وضوح شنیده شود. 
ساوت‌گیت پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« ما تیمی جوان و با انرژی انتخاب کردیم و وقتی بازی برخلاف خواسته آنها پیش رفت، همه چیز بهم ریخت. در آخر مسئولیت این شکست با من است. من به بازیکنانم گفتم که مسئولیت این چهار بازی با من است. من باید بازیکنان جدید را به تعادل می‌رساندم. ما نتوانستیم تعادل بین بازیکنان جوان و باتجربه خودمان را ایجاد کنیم.»

 

1719656


او با اشاره به تجربه‌ای که بازیکنان جوان از این دیدارها کسب کردند اظهار داشت:« این درس مهمی برای بسیاری از آنها بود. ما چیزهای بسیاری در دیدار برابر آلمان و ایتالیا یاد گرفتیم. مجارستان تیم خوبی است و ما این را می‌دانستیم. من واقعا عملکرد آنها را در بازی امشب تحسین می‌کنم.»
سرمربی تیم ملی انلگیس در واکنش به هو شدن از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه اضافه کرد:« من این واکنش را از سوی تماشاگران درک می‌کنم. چیزی که می‌توانم بگویم این است که این بازیکنان در این دیدارها واقعا با تمام وجود برای این کشور تلاش کردند و هواداران باید از آنها حمایت کنند.»
این مربی انگلیسی با ابراز ناراحتی از شرایط به وجود آمده ادامه داد:« امشب از آن شب‌هایی است که مربیان پیش از من نیز تجربه کرده بودند. بسیار مهم است که بتوانیم ایستادگی کنیم و چنین شب‌های دشواری را پشت سر بگذاریم. باید بگویم که این شکست برای من بسیار دردناک است.»

دیدگاه‌ها