کد خبر : 1829212 | 25 خرداد 1401 ساعت 09:53 | 11.7K بازدید | 15 دیدگاه

فلیک: بی‌صبرانه منتظر جام جهانی هستیم

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، از عملکرد تیمش در دیدار برابر ایتالیا ابراز رضایت کرد.

فلیک: بی‌صبرانه منتظر جام جهانی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف ایتالیا رفت و با نتیجه 2-5 برابر این تیم به پیروزی رسید.
آلمان عملکرد درخشانی را در این بازی به نمایش گذاشت و فرصت گلزنی و حمله را از بازیکنان تیم حریف گرفت تا پس از مدت‌ها بار دیگر موفق به کسب پیروزی برابر ایتالیا در طول 90 دقیقه دیدار برابر این تیم شود. 
هانسی فلیک، پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من باید از عملکرد بازیکنانم بسیار تقدیر کنم. این که آنها توانستنند چنین نمایشی را در چهارمین بازی متوالی پس از این فصل طولانی ارائه کنند قابل تحسین است. همه چیز به درستی انجام شد و آنها واقعا عملکرد خوبی را ارائه کردند.»

 

1701237


او با اشاره به مسیر پیش‌روی تیمش در ماه‌های آتی گفت:« مهم است که ما حالا با یک پیروزی به تعطیلات می‌رویم. این تیم کار بسیار خوبی انجام داد. ما بی‌صبرانه در انتظار جام جهانی و طی کردن این مسیر هستیم. هنوز دو بازی مهم در سپتامبر داریم و بار دیگر به چالش کشیده می‌شویم. باید ببینیم که چه کارهای لازم است تا بیشتر پیشرفت کنیم.»
سرمربی تیم ملی آلمان درباره جدایی هم‌زمان روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند از بوندسلیگا اظهار داشت:« شاید این فرصتی به بازیکنان جوان آلمانی بدهد که خودشان را ثابت کنند. برای مثال کریم آدیمی در دورتموند، هرچند او بازیکنی با سبک متفاوت است. این که ناگلزمان حالا می‌خواهد در بایرن چطور بازی کند دشوار است. در هر حال من منتظر شروع فصل جدید در آلمان هستم.»
فلیک همچنین به احتمال حضور سادیو مانه در بایرن اشاره کرده و ادامه داد:« مانه واقعا بازیکنی در کلاس جهانی است. اگر او می‌خواهد در آلمان بازی کند، این اتفاق بسیار خوبی برای بوندسلیگا است. من از این که او به لیگ این کشور بیاید بسیار خوشحال هستم.»

دیدگاه‌ها