کد خبر : 1829215 | 25 خرداد 1401 ساعت 10:20 | 7.3K بازدید | 2 دیدگاه

فن خال: حق ما بود ببریم چون پنالتی ولز اشتباه بود

لوییس فن خال، سرمربی تیم ملی هلند، پس از پیروزی برابر ولز از عملکرد داوری در این بازی انتقاد کرد.

فن خال: حق ما بود ببریم چون پنالتی ولز اشتباه بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف ولز رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
این بازی در دقایق پایانی بسیار هیجان‌انگیز و جذاب دنبال شد و در حالی که نارنجی‌پوشان با دو گل از حریف جلو بودند، گرت بیل موفق شد از روی نقطه پنالتی در وقت‌های تلف شده بازی را به تساوی بکشاند. 
در حالی که بسیاری انتظار داشتند این دیدار با همین نتیجه تساوی به پایان برسد، این ممفیس دیپای بود که موفق شد در فاصله یک دقیقه پس از پنالتی ولز، بار دیگر دروازه این تیم را باز کرده و سه امتیاز این بازی را برای هلند به ارمغان بیاورد. 

 

1650982


فن خال پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« خوشحالیم که همه چیز در نهایت به این شکل پیش رفت. من فکر می‌کنم وقتی بازی 2-2 شد ما از نظر ذهنی و روانی بسیار خوب عمل کردیم. پیروزی در این بازی حق ما بود چون پنالتی‌ای که برای ولز گرفته شد به هیچ وجه پنالتی نبود. من نمی‌توانستم باور کنم که داور چنین پنالتی‌ای را برای آنها گرفت.»
گل هلند روی یک توپ بلند پس از آغاز بازی بعد از گل بیل به ثمر رسید و این مربی هلندی در این باره گفت:«بازیکنان با هم توافق کردند که از این روش استفاده کنند. من هیچ توصیه و نقشی روی این اتفاق نداشتم. بسیار عالی بود که این کار آنها به این شکل برای ما جواب داد و موفق شدیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.»

دیدگاه‌ها