کد خبر : 1829225 | 25 خرداد 1401 ساعت 10:47 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی: شرایط فراهم باشد اولویتم ذوب آهن است

مدافع فصل قبل ذوبی‌ها می گوید ادامه فعالیت های او در این تیم منوط به جلسه او با مدیریت این باشگاه است.

قاسمی: شرایط فراهم باشد اولویتم ذوب آهن است

به گزارش ورزش سه، ذوب آهن بعد از دو فصل ناامیدکننده‌ای که در لیگ های نوزدهم و بیستم داشت در فصل بیست و یکم با حضور در رده هفتم نشان داد می تواند همچنان به روزهای خوب خود امیدوار باشد. روندی که باعث شد مدیران این تیم اصفهانی با تارتار برای تمدید قرارداد به تفاهم برسند تا در لیگ پیش رو نیز با تدابیر این مربی به میدان بروند و حالا به رتبه های بالاتر و حتی سهمیه فکر کنند تا شاید باز هم سبزپوشان اصفهانی به مانند گذشته بتوانند راهی بازی های آسیایی شوند. 
آرمان قاسمی، مدافع ذوب آهن اصفهان در فصل اخیر یکی از بازیکنان ثابت تیم تارتار بود. او در مورد شرایط ذوب آهن در فصل گذشته و جایگاهی که در پایان لیگ بیست و یکم به دست آورد به خبرنگار ورزش سه گفت: فصل قبل با توجه به شرایطی که تیم داشت یک لیگ پرفراز و نشیب را تجربه کردیم. می توان گفت ذوب آهن یک پوست اندازی اساسی داشت، بازیکنان زیادی را از دست داده بود و با جذب بازیکنان جدید کار سختی برای جبران دو فصل ناکامی در لیگ های نوزدهم و بیستم داشت. این ها کار را برای رسیدن به شرایط ایده آل سخت کرده بود. 
قاسمی گفت: خوشبختانه با حمایت مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و  تلاش کادرفنی و بازیکنان در نیم فصل اول و دوم توانستیم از آن شرایط سختی که ذوب آهن در دو فصل گذشته داشت فاصله بگیریم و به یک ثبات و جایگاه مناسب در لیگ برتر برسیم. 
او ادامه داد: مطمئن باشید اگر برخی بدشانسی ها و اشتباهات داوری نبود جایگاه ذوب آهن در لیگ امسال که به تازگی به پایان رسید بهتر از این می شد. اما حالا با برنامه خوبی که مدیران و کادرفنی برای لیگ آینده دارند و با صحبت هایی که فصل گذشته و امسال شده تمام تمرکز تیم برای کسب سهمیه است تا به امید خدا با افتادن این اتفاق ذوب آهن و هواداران آن که مستحق بهترین ها هستند، جایگاه اصلی خودشان را در فوتبال ایران دوباره به دست آورند. 
مدافع فصل گذشته ذوبی ها که قراردادش با این تیم به پایان رسیده است در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آینده هم کارش را با این تیم ادامه خواهد داد، گفت: خوشبختانه با عملکرد خوبی که فصل گذشته داشتم و تقریبا در اکثر بازی ها برای ذوب آهن به میدان رفتم از همان نیم فصل با پیشنهادهای خوبی مواجه شدم. 
وی ادامه داد:  اولویت اولم ذوب آهن است و اگر شرایط مهیا باشد دوست دارم در این تیم کارم را ادامه دهم. تصمیم گیری من برای فصل آینده بعد از جلسه مدیران ذوب آهن خواهد بود و باید دید در آینده چه اتفاقی می افتد.

دیدگاه‌ها