کد خبر : 1829238 | 25 خرداد 1401 ساعت 11:26 | 43.5K بازدید | 16 دیدگاه

واکنش خارق‌العاده نویر؛ مثل دیوار در 36 سالگی! (عکس)

مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم ملی آلمان، شب گذشته یکی از بهترین نمایش‌هایش در پیراهن این تیم را ارائه کرد.

واکنش خارق‌العاده نویر؛ مثل دیوار در 36 سالگی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در چارچوب دیدارهای لیگ ملت‌های اروپا میزبان ایتالیا بود و موفق شد با نتیجه 2-5 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
شاگردان هانسی فلیک این بازی را طوفانی شروع کردند و جاشوا کیمیش موفق شد گل اول را به ثمر برساند، تا پس از آن ایلکای گوندوغان و توماس مولر نیز به جمع گلزنان آلمان اضافه شوند. 
تیمو ورنر نیز دیگر گلزن این بازی بود که دو گل را در جریان این دیدار به نام خودش ثبت کرد تا تیمش را با نتیجه 0-5 از قهرمان یورو 2020 پیش بیاندازد. 
ایتالیا نیز در دقایق پایانی بازی و در حالی که فرصتی برای جبران این شکست سنگین نمانده بود تنها توانست دو گل وارد دروازه حریف کند که تاثیری هم در نتیجه نهایی بازی نداشت. 

یکی از سوژه‌های اصلی این بازی که توجه و تحسین بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان را به همراه داشت، عملکرد مانوئل نویر در دروازه بود که یکی از بهترین نمایش‌های چند سال اخیر را ارائه کرد. 

 

1721474



در حالی که بازی با نتیجه 0-3 دنبال می‌شد، ایتالیا حمله‌ای را روی دروازه آلمان تدارک دید و در حالی که گل شدن توپ نیکولو بارلا قطعی به نظر می‌رسید، این نویر بود که با واکنشی تماشایی مانع از گلزنی آتزوری شد و در حالی که در ابتدا به سمت اشتباهی رفته بود اما به شکلی باورنکردنی به سمت خط دروازه برگشت و اجازه نداد که توپ رد شده و دروازه تیمش باز شود. 
همین باعث شد که بسیای از کاربران شبکه‌های اجتماعی با به اشتراک گذاشتن ویدیوهایی از این صحنه، این مهار از سوی نویر را واکنشی تماشایی و خارق‌العاده خوانده و به تحسین عملکرد این بازیکن بپردازند. 
ممکن بود این گل حتی به دلیل خطای آفساید بارلا مردود اعلام شود اما نویر در هر حال یکی از بهترین واکنش‌های یک دروازه‌بان در چند سال اخیر فوتبال اروپا را به نمایش گذاشت و نشان داد که همچنان در 36 سالگی یکی از بهترین دروازه‌بانان دنیای فوتبال به حساب می‌آید و آماده همراهی تیمش در جام جهانی 2022 قطر است.

دیدگاه‌ها