کد خبر : 1829242 | 25 خرداد 1401 ساعت 11:52 | 17.7K بازدید | 17 دیدگاه

خشم هواداران انگلیس؛ ساوت‌گیت را اخراج کنید!

هواداران تیم ملی انگلیس به هیچ وجه از عملکرد این تیم در چند هفته اخیر راضی نیستند.

خشم هواداران انگلیس؛ ساوت‌گیت را اخراج کنید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا میزبان مجارستان بود و با نتیجه 0-4 برابر این تیم شکست خورد. 
این بازی تا دقیقه 70 تنها با یک گل به سود تیم مهمان دنبال می‌شد اما دریافت گل دوم از مجارستان باعث شد که شیرازه تیم انگلیس از هم پاشیده و این تیم دو گل دیگر هم در دقایق پایانی دریافت کند تا فشارهای روی آنها بیش از پیش افزایش پیدا کند. 
آنها همچنین با اخراج جان استونز در این لحظات مجبور شدند که بازی را با یک یار کمتر از حریف و با 10 بازیکن ادامه دهند تا شرایط دشوارتر باشد. 
سه شیرها حالا با توجه به دو شکست برابر مجارستان و دو تساوی برابر ایتالیا و آلمان در قعر جدول گروه A3 قرار گرفتند تا فرصت صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها را از دست داده باشند. 

 

1721478


این نتایج و خصوصا دو شکست متوالی برابر مجارستان خشم هواداران متعصب تیم ملی انگلیس را به دنبال داشت و آنها با انتشار پیام‎‌‌هایی در شبکه‌های اجتماعی و ترند کردن هشتگ مربوط به اخراج ساوت‌گیت با 12 هزار توییت ناراحتی خود را ابراز کردند. 
یکی از هواداران مدعی شد که ساوت‌گیت در حال هدر دادن یک نسل طلایی دیگر از فوتبال انگلیس است. او نوشت:« ساوت‌گیت هرگز شایستگی این پست را نداشت و هرگز عملکرد خوبی نشان نداد. صعود در یک تورنمنت نباید شما را گول بزند. ما نسل طلایی دیگری داریم که با حضور ساوت‌گیت هدر می‌رود. تو باید به خانه بروی گرت ساوت‌گیت.»

 

1721479


کاربر دیگری با اشاره به ستاره‌های حاضر در ترکیب انگلیس اظهار داشت:« هیچ کشوری در جهان نباید این گروه از بازیکنان را با نتیجه 0-4 شکست دهد. مجارستان که هرگز نباید این توانایی را داشته باشد. همین حالا ساوت‌گیت را اخراج کنید.»

 

1721480


یکی دیگر از هواداران انگلیس نیز با طعنه به ساوت‌گیت نوشت:« این تیم می‌تواند قهرمان شود، این مربی نمی‌تواند.»
شکست 0-4 برابر مجارستان بدترین شکست تاریخ انگلیس پس از سال 1982 بود و روند این تیم در فاصله چند ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر باعث نگرانی هوادارانش شده اما بعید به نظر می‌رسد که اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیمی برای اخراج این مربی داشته باشد.

استفان وارناک، بازیکن سابق لیورپول، در گفتگو با رادیو بی بی سی اظهار داشت:« گزینه‌های دیگری وجود دارند که مطمئنا سازگاری بیشتری با این تیم دارند اما در هر حال من اطمینان دارم که گرت ساوت‌گیت امشب تحت فشار زیادی بود.»

همانطور که انتظار می‌رفت روزنامه‌های انگلیسی نیز به انتقاد از او پرداختند: دیلی میل نوشت:« انگلیس از هم پاشید» و سان نیز از تیتر «شرمساری مجار» برای توصیف این شکست استفاده کرد. 

با این حال، جیمی کرگر از عملکرد سرمربی تیم ملی انگلیس دفاع کرده و در توییترش نوشت:« دهان‌تان را ببندید دلقک‌ها. این مربی تیم ملی انگلیس را به بهترین نتایج ممکن در دو تورنمنت اخیر پس از سال 1966 رسانده است.»