کد خبر : 1829266 | 25 خرداد 1401 ساعت 14:27 | 12.4K بازدید | 7 دیدگاه

سیدعباسی: خودمان شخصیت را از اسکوچیچ گرفتیم

داود سیدعباسی می گوید عدم حمایت کامل از اسکوچیچ به شخصیت تیم ملی آسیب می رساند.

سیدعباسی: خودمان شخصیت را از اسکوچیچ گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، داود سیدعباسی سرمربی تیم شهرخودرو و بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس و تیم ملی در مورد شکست ایران مقابل الجزایر در بازی دوستانه گفت: "بازی الجزایر یک بازی تدارکاتی بود که بعد از مدت ها تیم ملی بازی کرد که البته الجزایر هم تیم کاملی نبود. راستش را بخواهید وضعیت تیم ما کمی نگران کننده بود توقعات بعد از این مدت این است تیم ملی از گروهش در جام جهانی صعود کند. به نظر من باید منطقی فکر کنیم بازیکنان نتوانستند آقای اسکوچیچ را در قامت سرمربی تیم ملی ببینند یعنی رفتارها این را نشان می دهد. مقصرش خود ما هستیم چون آقای اسکوچیچ از یک تیم باشگاهی آمد و سرمربی تیم ملی شد و همانند مربی‌های دیگر نبود که دنبالش بروند، مثل آقای ویلموتس که به خاطرش ترکمنچای هم رفتند یا مثل آقای کی‌روش که اسم و رسم داشت و خیلی از بازیکنان تیم ملی که الان دارند بازی می کنند از همان زمان آقای کی‌روش دعوت شدند ولی آقای اسکوچیچ هنوز نتوانسته در آن قالب بایستد.
سیدعباسی این‌طور صحبت‌هایش را ادامه داد: شاید آقای اسکوچیچ این شخصیت را داشته باشد که خودش را به عنوان نفر اول تیم ملی نشان دهد. ما مقصر بودیم چون ایشان را خیلی کوبیدیم. اگر آقای اسکوچیچ هم این شخصیت را  داشته باشد ما این را از او گرفتیم‌. فوتبال یک ورزش تیمی است و همه باید تلاش کنند تا یک اتفاقی بیفتد. ما همین موضوع را در تیم ملی امید هم شاهد بودیم. خیلی‌ها فکر می کنند تنهایی باید یک بازی را در بیاورند یا تاثیرگذار باشند این به تیم لطمه می زند. در تیم بزرگسالان هم مخصوصا مقابل الجزایر مشهود بود.
مربی شهرخودرو در خصوص تیم‌های گروه ایران گفت: "مقابل آمریکا، ولز و انگلیس به مراتب شرایط سخت‌تر است. بازیکنان تیم ملی و آقای اسکوچیچ باید تدبیری بیندیشند آن چیزی که من در تیم ملی دیدم عدم ثبات بود."
او در مورد حمایت ضد و نقیض فدراسیون از اسکوچیچ عنوان کرد: "این موضوع به کاراکتر تیم ملی ضربه می زند. یک موضوع دیگر که به آن اشاره کردم این است که من فکر می کنم یکسری بازیکنان تیم ملی منتظر بودند همه توپ را بگیرند و به آن ها بدهند این نظر من است و باید کارشناسان دیگر هم نظر بدهند."
سیدعباسی در پایان گفت:" تا جام جهانی فرصت زیاد است و می توانیم اشتباهاتمان را بپوشانیم البته اگر اراده ای بابت این موضوع باشد."

دیدگاه‌ها