کد خبر : 1829280 | 25 خرداد 1401 ساعت 15:53 | 8.7K بازدید | 8 دیدگاه

ستاره‌های آلمان؛ کار هر تیمی برابر ما دشوار است

ستاره‌های تیم ملی آلمان از نمایش این تیم در بازی برابر ایتالیا رضایت دارند.

ستاره‌های آلمان؛ کار هر تیمی برابر ما دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان دیشب با ارائه نمایشی درخشان در خانه خود با نتیجه 2-5 از سد ایتالیا گذشت و برای اولین بار در تاریخ در یک مسابقه رسمی برابر آتزوری به برتری دست یافت. بازیکنان باتجربه آلمان مدعی شدند اگر همیشه اینگونه بازی کنند، تیم های بزرگ جهان نیز مقابل مانشافت شرایط دشواری خواهند داشت.

1721557

مانوئل نویر: "ما به خودمان ایمان داشتیم و با اعتماد به نفس کامل در این مسابقه به زمین رفتیم. همه چیز از ابتدا درست برای تیم ملی آلمان پیش رفت. البته گل خوردن همیشه برای من آزاردهنده است، اما اجازه دهید الان در مورد آن صحبت نکنیم. پیروزی امشب برابر تیم ملی ایتالیا نقطه عطف مهمی برای ما بود."

توماس مولر: "در دیدار مقابل ایتالیا شجاعت بیشتری نسبت به گذشته از خود نشان دادیم. موقعیت های گلزنی تیم ملی آلمان به راحتی حاصل نشد و نتیجه پرسینگ خوب بازیکنان تیم بود. ما بازیکنان خوب، نگرش مناسب و پروژه خوبی داریم. اگر در بهترین شرایط خود قرار داشته باشیم، ما می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم، اما هنوز کمبودهایی داریم که باید روی بهبود آن کار کنیم."

ایلکای گوندوگان: "ما در دقایقی از مسابقه، فوتبال واقعا خوبی ارائه دادیم و با شایستگی بازی را به نفع خود به پایان رساندیم. همچنین می توانستیم اجازه ندهیم دو بار دروازه آلمان باز شود. با این وجود، عملکرد ما واقعا خوب بود. اگر کاری را که امروز انجام دادیم را در مسابقات دیگر نیز تکرار کنیم، اغلب تیم‌های دیگر در برابر ما مشکل خواهند داشت."

1721559

دیدگاه‌ها