کد خبر : 1829281 | 25 خرداد 1401 ساعت 15:50 | 31.7K بازدید | 10 دیدگاه

محمدی: در هوادار خواهم ماند

هنوز نمی‌دانم با دست به پرسپولیس گل زدم یا نه!

مهاجم هوادار می‌گوید اهداف بلندی برای خودش در نظر گرفته و فصل بعد نیز در هوادار خواهد ماند‌.

هنوز نمی‌دانم با دست به پرسپولیس گل زدم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، محمد جواد محمدی این فصل بهترین مهاجم هوادار بود و روزهای خوبی را با این تیم در لیگ‌ برتر پشت سر گذاشت. او در مورد فصل بیست و یکم گفت: فصل خیلی خوبی هم برای من و هم برای تیم هوادار بود. من بعد از اینکه در استقلال بودم دوباره توانستم در لیگ بازی کنم. عملکرد خیلی خوبی داشتم ولی از خودم آنطور که باید راضی نیستم چون هدف‌های بلندی دارم. در کل فصل شیرینی بود.

محمدی در خصوص عملکرد خودش بیان کرد: من امسال پنج گل زدم و یک پاس گل دادم. من در استقلال حضور داشتم و بعد از آن سه سال لیگ یک بودم و بعد با هوادار دوباره به لیگ برتر آمدم. برای فصل بعد معیارها و هدف‌هایی دارم که گل زدنم خیلی بیشتر باشد. هر بازیکنی دوست دارد آقای گل شود و من هم به این اتفاق فکر می‌کنم.

مهاجم هوادار در خصوص وضعیتش برای فصل بعد گفت: بیشتر بازیکنان تیم ما قراردادهای‌شان یک ساله بود ولی من با هوادار دوساله قرارداد داشتم و باید در تیم هوادار بمانم. چند پیشنهاد دارم ولی می‌خواهم در هوادار بمانم. امسال خوب کار کردم و می‌خواهم بیشتر دیده شوم تا سال بعد به تیم‌های بهتر بروم.

محمدی در مورد خداحافظی عنایتی از هوادار گفت: من چند وقتی است اطلاعاتی ندارم اما دیدم در صفحه‌شان چنین چیزی بود ولی تماسی نگرفتم که از خودشان بپرسم. امیدوارم آقا رضا سال بعد بماند چون کار کردن با او لذت بخش است.

او در پایان در مورد گل جنجالی‌اش به پرسپولیس که گفته می‌شد با دست به ثمر رسیده گفت: من آن لحظه یک چیزی گفتم که با دست زدم ولی واقعیتش هنوز هم نمی‌دانم که توپ به دستم برخورد کرد یا خیر. به قدری این صحنه سریع اتفاق افتاد که حتی بازیکنان پرسپولیس هم هیچکدام‌ متوجه نشدند که چه اتفاقی افتاد. من خودم هنوز که هنوز است نمی‌دانم دقیقا توپ به کجای بدنم خورد.

دیدگاه‌ها