کد خبر : 1829283 | 25 خرداد 1401 ساعت 15:58 | 26K بازدید | 7 دیدگاه

ملوان نمی‌خواهد ستاره تیمش را از دست بدهد

قوها‌ی سپید در شرایطی در این فصل به حسرت خود برای صعود به لیگ برتر پایان دادند که برنامه ویژه‌ای برای موفقیت در فصل آتی در نظر دارند.

ملوان نمی‌خواهد ستاره تیمش را از دست بدهد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان بندرانزلی بار دیگر به لیگ برتر بازگشته تا هواداران این تیم در انتظار رقابتی ویژه با رقبای خود در سطح اول فوتبال ایران باشند. آنها در شرایطی موفق به کسب سهمیه شدند که برخلاف فصول گذشته حمایت مناسبی بر پایه برنامه‌ریزی لازم و شکل دهی ساختار برای این تیم در نظر گرفته شده بود و مازیار زارع و پژمان نوری به عنوان دو اسطوره این باشگاه، به بهترین شکل آنها را در کنار حامیان و اسپانسر این باشگاه به سرانجام رساندند.

اکنون که ملوان به لیگ برتر صعود کرده اما همه در انزلی در انتظار تقویت تیم و حضور قدرتمند آنها در این رقابت‌ها هستند. با این حال مازیار زارع به دنبال این خواهد بود که بیشتر مهره‌های خود را که طی فصل عملکرد موفقی از خود به جا گذاشتند و در سطح بالایی کار را دنبال کردند، در این تیم حفظ کنند. یکی از این بازیکنان رضا حیدری است؛ دروازه‌بان موفق ملوان بندرانزلی که در این فصل و طی 34 بازی در لیگ آزادگان رکورد 23 کلین شیت را از خود به جا گذاشت و در کنار دیگر بازیکنان برترین خط دفاعی لیگ را نیز کسب کردند.

عملکرد این دروازه بان البته باعث شده تا او با پیشنهاداتی مواجه شود و شایعاتی درباره این بازیکن شکل گیرد. با این حال حیدری که درخشش مجدد خود را مدیون ملوان و هواداران این تیم و البته حمایت کادرفنی و مازیار زارع است، تاکنون پاسخی به آنها نداده و در انتظار مشخص شدن وضعیت بندرنشینان برای فصل آتی است. باید دید حیدری در فصل آینده همچنان با پیراهن ملوان کار را دنبال خواهد کرد یا برنامه جدیدی را در نظر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها