کد خبر : 1829300 | 25 خرداد 1401 ساعت 17:16 | 71K بازدید | 17 دیدگاه

دوناروما زیر تیغ انتقادات؛

حمله به گلر جنجالی؛ مغرور و متکبر هستی!

جیجی دوناروما به دلیل اظهارنظر شب گذشته خود پس از بازی برابر آلمان به غرور بیش از حد و تکبر متهم شده است.

حمله به گلر جنجالی؛ مغرور و متکبر هستی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا شب گذشته با ارائه نمایشی انتقادبرانگیز و ضعیف، با نتیجه 5-2 مقابل آلمان شکست خورد تا روزهای تاریک و تلخ این تیم تکمیل شود. در نیمه دوم، جیجی دوناروما با یک پاس اشتباه درون محوطه جریمه ایتالیا گل پنجم حریف را به آلمانی‌ها هدیه داد. این دروازه‌بان 22 ساله وقتی بعد از بازی در مورد اشتباهاتش در بازی با توپ مورد سوال گرفت، با عصبانیت پاسخ خبرنگاران را داد.

1721592

دوناروما گفت: "در گذشته چه زمانی اتفاق افتاده است؟ در بازی با رئال مادرید روی من خطا شد. اگر بخواهیم بر سر این موارد جنجال درست کنیم، من اینجا هستم تا از طرف تیم صحبت کنم. اگر می‌خواهید مرا سرزنش کنید، قبول، من مقصر، زیرا من کاپیتان هستم و با سرِ بالا به راهم ادامه می‌دهم. من فکر می‌کنم همه شما در حال تلاش برای جنجال در مورد این اتفاقات هستید."

حالا دوناروما به خاطر این واکنش تند، مورد انتقاد همه رسانه‌های ایتالیایی قرار گرفته است. نشریه کالچومرکاتو او را متکبر خواند و استفانو آگرستی، سردبیر گاتزتا مدعی شد این سنگربان 22 ساله باید نگرش خود را تغییر دهد و انتقادات خارج از زمین را بپذیرد.

ساندرو پیچینی، یکی از برجسته‌ترین روزنامه‌نگاران ایتالیایی در مورد واکنش این دروازه‌بان مدعی شد انگار دوناروما نمی‌تواند اشتباهات خود را قبول کند. جیجی دوناروما بعد از جدایی رایگان در سال گذشته از میلان و انتقال به پاری‌سن ژرمن، بخش قابل توجهی از محبوبیت در ایتالیا را از دست داده و در دیگر مسابقات ملی حتی در خانه نیز مورد انتقاد شدید هواداران آتزوری قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها