کد خبر : 1829328 | 25 خرداد 1401 ساعت 21:08 | 43.8K بازدید | 12 دیدگاه

سه گزینه داخلی پیش روی مهندس لیگ

صادقی هفته آینده تیمش را مشخص خواهد کرد

هافبک برتر این فصل، بعد از استراحتی چند روزه در پایان اردوی تیم ملی در قطر، اکنون آمادگی خود را برای مذاکره نهایی و انتخاب تیم فصل آینده‌اش را اعلام کرده است.

صادقی هفته آینده تیمش را مشخص خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، سعید صادقی هافبک فصل گذشته گل گهر سیرجان که موفق شد عنوان برترین پاسور لیگ را نیز به خود اختصاص دهد و به‌واسطه آن اکنون در صدر اخبار مربوط به نقل و انتقالات فوتبال ایران قرار دارد، قصد دارد طی هفته آتی مقصد نهایی خود را برای فصل بیست و دوم مشخص کند.

صادقی که به تازگی از اردوی تیم ملی بازگشته است، طی روزهای اخیر شایعات زیادی را در خصوص مذاکره با تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل گهر و تیمی خارجی متوجه خود می‌دید. با این حال او ترجیح داد فارغ از این حواشی با حضور در زادگاهش به استراحت پرداخته و همه چیز را به روزهای آینده بسپارد. هافبک گل گهر که در فصل گذشته نیز در آستانه انتقال به استقلال قرار داشت و در نهایت ترجیح داده بود به کارش در جمع شاگردان امیر قلعه نویی ادامه دهد و در ادامه نیز موفق شد با ثبت 14 پاس گل و هفت گل زده به‌خوبی پاسخ این اعتماد را بدهد، اکنون به دلیل نزدیک بودن به رقابت‌های جام جهانی قصد دارد با انتخابی مناسب، شانس حضورش در قطر را افزایش دهد.

او بعد از استراحتی چند روزه اکنون اعلام آمادگی کرده که طی روزهای آتی مذاکرات جدی خود را با باشگاه‌‎های خواهانش را دنبال کرده و در نهایت با جمع بندی لازم، تصمیم نهایی‌اش را اتخاد کند. در این زمینه نزدیکان صادقی مدعی هستند که برخلاف اخبار منتشر شده، این بازیکن به هیچ عنوان قصد بازارگرمی و افزایش رقم قراردادش را ندارد و اولویت او شرایطی است که بتواند که در زمان باقی‌مانده تا جام جهانی بتواند شرایط حضور در تیم ملی و تجربه این رقابت‌ها را افزایش دهد.

پرسپولیس، سپاهان، استقلال، فولاد خوزستان و گل گهر از جدی‌ترین مشتریان این بازیکن محسوب می‌شوند و باید دید در نهایت او چه تصمیمی در این زمینه اتخاذ خواهد کرد. گفته می‌شود اولین مذاکره این بازیکن با باشگاه پرسپولیس هماهنگ شده است و به‌زودی طرفین پای میز مذاکره خواهند نشست اما این جلسه به معنای عقد قرارداد نخواهد بود و او در جلساتی که در ادامه احتمالا با تیم‌های دیگر خواهد داشت، با توجه شرایطی که خواسته‌هایش را مهیا و نزدیک کند، تصمیمش را برای فصل بیست و دوم خواهد گرفت.

باید دید برترین پاسور فصل در نهایت هفته آینده به‌عنوان سورپرایز کدام تیم، قراردادش را نهایی خواهد کرد و با پیراهن آن عکس یادگاری خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها