کد خبر : 1829363 | 26 خرداد 1401 ساعت 10:49 | 47.5K بازدید | 17 دیدگاه

تعطیلات- عروسی یوردی آلبا؛

دلیل سفر لیونل مسی به بارسلونا چه بود؟ (عکس)

لیونل مسی تعطیلات را با خانواده خود در بارسلونا و در خانه‌اش در این شهر سپری خواهد کرد.

دلیل سفر لیونل مسی به بارسلونا چه بود؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اولین فصل حضور لیونل مسی در ترکیب پاری‌سن ژرمن و جدایی این ستاره محبوب از بارسلونا چندان برای او خوب پیش نرفت و این بازیکن نتوانست درخشش گذشته خود را در تیم جدیدش تکرار کند. اما اوضاع در رده ملی برای لیونل مسی متفاوت شده و او در یک سال اخیر موفق به فتح دو جام با لباس تیم ملی آرژانتین شده است. حالا فصل برای لیونل مسی به پایان رسیده و این بازیکن در روزهای اخیر در حال سپری کردن تعطیلات بوده است.

لئو مسی و لوئیس سوارز، دو ستاره سابق کاتالان ها در حال حاضر در بارسلونا حضور دارند و هر دو بازیکن طی چند روز آینده به خانواده های شان ملحق خواهند شد. مسی آخرین روزهای تعطیلات خود را در شهر بارسلونا سپری می کند و همچنین به نظر می رسد قصد دارد در این مدت در مراسم عروسی یوردی آلبا، دوست و هم تیمی سابق خود در بارسلونا نیز شرکت کند. 

در نهایت این بازیکن در تاریخ چهار جولای به تور پاری سن ژرمن در ژاپن ملحق شده و رسما تمرینات پیش فصل خود را آغاز می کند. لیونل مسی بارها در هفته های اخیر وعده داده که فصل دوم در پاری سن ژرمن برای او متفاوت خواهد بود و این بازیکن قصد دارد درخشش گذشته خود در لیگ قهرمانان را در این تیم تکرار کند.

1721668
1721669
1721671

دیدگاه‌ها