کد خبر : 1829379 | 26 خرداد 1401 ساعت 12:14 | 251 بازدید | 0 دیدگاه

اعزام کاروان پیوند اعضا به مسابقات جهانی استرالیا

دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص از اعزام کاروان پیوند اعضا به مسابقات قهرمانی جهان استرالیا خبر داد و گفت: این مسابقات ۲ سال پیش قرار بود در آمریکا برگزار شود که به دلیل کرونا لغو و به سال ۲۰۲۳ موکول شد.

اعزام کاروان پیوند اعضا به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش "ورزش سه" محسن موسوی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت اردو تیم های ملی پیوند اعضا با کاهش کرونا، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری اردوهای تیم ملی پیوند اعضا برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان استرالیا در ۱۳ رشته ورزشی آغاز شده و در حال برگزاری است، سال گذشته به دلیل کرونا ورزشکاران تمرینات خود را به صورت غیرمتمرکز پیگیری می‌کردند، اما امسال شرایط راضی کننده است و مشکل خاصی برای برگزاری اردوها نداریم.

وی گفت: مسابقات قهرمانی جهان پیوند اعضا ۲ سال پیش قرار بود در آمریکا برگزار شود که به دلیل تشدید بیماری کرونا، این مسابقات لغو و به سال ۲۰۲۳ در استرالیا موکول شد، تلاش بر این است که کاروان کیفی و مدال آور اعزام کنیم و نسبت به دوره قبل که سوم شدیم، جایگاه خود را ارتقاء ببخشیم.

موسوی خاطرنشان کرد: دوره قبل که مسابقات قهرمانی جهان در انگلیس برگزار شد، کاروان اعزامی به مسابقات ۶۰ نفر بودند که ۴۰ نفر آن را ورزشکاران تشکیل می‌دادند، امسال نیز با توجه به شرایط موجود سعی داریم همین تعداد نفرات را به استرالیا اعزام کنیم.

وی گفت: سعی داریم با برگزاری اردوهای منظم، ورزشکاران خوبی را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان شناسایی و در مجموع کاروان کیفی و آماده‌ای را عازم استرالیا نماییم.

دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص در پایان همچنین از لغو اعزام تیم فوتبال برای دومین بار به مسابقات جام جهانی خبر داد و گفت: این مسابقات سال گذشته قرار بود در ایتالیا برگزار شود که کشور میزبان اعلام کرد که شرایط برگزاری مسابقات را ندارد، امسال نیز فرانسه میزبان برگزاری جام جهانی فوتبال پیوند اعضا بود که متاسفانه برگزاری این مسابقات از سوی کشور میزبان لغو شد.

دیدگاه‌ها