کد خبر : 1829398 | 26 خرداد 1401 ساعت 15:16 | 30.5K بازدید | 6 دیدگاه

حسرت PSG؛ کاش پوچتینو با یونایتد توافق می‌کرد

پاری سن ژرمن از مدت ها قبل تصمیم به قطع همکاری با مائوریسیو پوچتینو گرفته بود.

حسرت PSG؛ کاش پوچتینو با یونایتد توافق می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران پاری سن ژرمن پس از اخراج اوله گونار سولسشر از باشگاه منچستریونایتد در نوامبر سال گذشته، امیدوار بود شیاطین سرخ با مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی به توافق برسند و او به عنوان سرمربی جدید یونایتد منصوب شود. اگر این اتفاق رخ می داد، پاری سن ژرمن مجبور به پرداخت غرامت 17 میلیون پوندی به پوچتینو نبود و می توانست خیلی زود با گزینه مدنظر خود به توافق برسد. نشریه تلگراف در گزارشی مدعی شد در واقع مدیران پاریس از اینکه پوچتینو در تابستان گذشته با تاتنهام مذاکره کرده بود ناراحت شده و تصور کردند این سرمربی از حضور روی نیمکت پاری سن ژرمن لذت نمی برد.

1699977

مالکان پاری سن ژرمن اخیرا بالاخره بالاخره متوجه شدند که بدنه این تیم نیاز به بازسازی کامل دارد و حالا آنها معتقدند این اتفاق با انتصاب لوئیس کامپوس به عنوان مشاور فوتبال در باشگاه انجام خواهد شد. باشگاه به این نتیجه رسیده که پوچتینو گزینه مناسبی برای رهبری این بازسازی نیست و جدایی او قطعی شده است. همچنین به نظر می رسد گزینه های هدایت پاری سن ژرمن در فصل بعد به سه نامزد محدود شده اند. 

زین الدین زیدان گزینه شماره یک در لیست PSG باشد و البته توافق با او دشوار خواهد بود. کریستوف گالتیه، سرمربی فعلی نیس و سابق لیل که در اولین فصل حضور پوچتینو قهرمان لیگ فرانسه شد نیز دیگر گزینه است. همچنین ژوزه مورینیو نیز که از پایان موفقیت آمیز در اولین فصل خود با رم لذت می‌برد و ‌اولین لیگ کنفرانس اروپا را فتح کرد، مورد توجه پاری سن ژرمن ‌قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها