کد خبر : 1829418 | 26 خرداد 1401 ساعت 16:21 | 37.5K بازدید | 11 دیدگاه

با کسب سه عنوان طی چهار سال اخیر؛

تیم قلعه‌نویی خانه مورد علاقه مهندسان لیگ برتر

طی چهار فصل اخیر سه مهندس لیگ برتر از تیم‌های امیرقلعه‌نویی بوده‌اند.

تیم قلعه‌نویی خانه مورد علاقه مهندسان لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که حداقل به‌مدت یک فصل دیگر در جمع آبی‌پوشان سیرجانی باقی خواهد ماند، روزهای خوش بسیاری را در تاریخ لیگ برتر تجربه کرده و همچنان هم با کسب 5 عنوان قهرمانی پرافتخارترین سرمربی این مسابقات با قدمت 21 ساله به شمار می‌رود.
قلعه‌نویی که سه بار با استقلال و دو مرتبه با سپاهان موفق به کسب قهرمانی مسابقات شده، آقای گل‌ و آقای پاس گل‎‌های قابل توجهی نیز در مسابقات به نام تیمش زده است. 
او که پیش‌تر با رضا عنایتی، آرش برهانی و بازیکنانی نظیر توره بهترین خط هجومی مسابقات را به نام خودش می‌زد، آخرین مرتبه توانسته استنلی‌ کی‌روش را در لیگ هجدهم در مسیر این موفقیت راهنمایی کند.
سرمربی گل‌گهر که خودش یکی از تکنیکی‌ترین هافبک‌های دهه شصت و هفتاد فوتبال ایران بوده است، همچنین در بخش بهترین پاسور مسابقات نیز همواره تیمی غنی‌ای داشته است. به‌طوری‌که تفکرات او زمینه برای مطرح شدن هافبک‌ها را نیز فراهم کرده و طی لیگ‌های هجدهم، بیستم و بیست و یکم نیز این عنوان به نام بازیکنانی خورده که در سپاهان و گل‌گهر زیر نظر امیرقلعه‌نویی فعالیت کرده‌اند.
محمد کریمی در لیگ هجدهم، احمدرضا زنده روح در لیگ بیستم و درنهایت سعید صادقی در لیگ بیست و یکم، سه بازیکن امیرقلعه‌نویی هستند که طی چهار سال اخیر عنوان بهترین پاسور مسابقات را از آن خودشان کرده‌اند.
سرمربی کارکشته گل‌گهر در سومین سال حضور در این تیم با انگیزه‌های بسیاری برای موفقیت پا به میادین خواهد گذاشت و حالا باید دید آبی‌‌پوشان سیرجانی که در دو فصل اخیر به ترتیب رتبه‌های پنجم و چهارم را به نام خودشان زده‌اند، در سومین سال چه عملکردی چه از حیث تیمی و چه از نظر انفرادی ارائه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها