کد خبر : 1829422 | 26 خرداد 1401 ساعت 16:47 | 44K بازدید | 9 دیدگاه

مستند زندگی ستاره فرانسوی؛

عصبانیت پوگبا؛ به یونایتد ثابت می‌کنم اشتباه کرد!

پل پوگبا، هافبک باتجربه منچستریونایتد هنگام جدایی از این تیم دل خوشی از مدیران باشگاه نداشته است.

عصبانیت پوگبا؛ به یونایتد ثابت می‌کنم اشتباه کرد!

به گزارش "ورزش سه"، امروز پیش نمایش مستند داستان زندگی پل پوگبا منتشر شده و داستان جدایی او از منچستریونایتد روشن شد. این مستند فاش می‌کند که روسای یونایتد دو بار به او پیشنهاد داده‌اند که قرارداد خود را با دستمزدی بیش از 290 هزار پوند در هفته تمدید کند، اما ستاره فرانسوی تمایلی به انجام این کار نداشته و در نهایت بعد از 6 سال از این تیم جدا می‌شود.

پل پوگبا که به وضوح ناراحت بود گفت: "چطور می‌توانید به بازیکنی بگویید که او را واقعا می‌خواهید و به او پیشنهاد ندهید؟ من هرگز چنین چیزی در عمرم ندیده‌ام. مینو رایولا هم به زبان فرانسوی و هم به ایتالیایی در پاسخ می‌گوید: پل، تو در موقعیتی قرار گرفتی که بسیار خاص و عجیب است. تو الان هیچ ایده‌ای در مورد آینده نداری.

1706539

این هافبک 29 ساله در ادامه پرسید: آیا منچستریونایتد پیشنهاد دومی ارائه کرد؟ رایولا پاسخ داد: بله. آنها واقعا می‌خواهند تو اینجا بمانی، اما برای من، این پیشنهاد منعکس کننده این حرف نیست. من به آنها گفتم اگر می‌خواهید پوگبا بماند، این پیشنهاد کافی نیست. باید به آنها بفهمانم که اگر واقعاً می‌خواهند پوگبا بماند و پروژه‌ای حول او بسازند، این بار باید متفاوت عمل کنند و پول کافی را روی میز بگذارند. پوگبا پاسخ می‌دهد: آنها بلوف می‌زنند. چگونه می‌توانی به بازیکنی بگویی که او را می‌خواهی و چنین پیشنهادی بدهی؟

در یکی از آخرین صحنه‌های مستند، پوگبا قول می‌دهد که به منچستر نشان دهد که در مورد در انتظار گذاشتن او برای قرارداد جدید اشتباه کرده و به باشگاه‌های دیگر نشان دهد که منچستر در رابطه با عدم تمدید قرارداد اشتباه کرده است."

دیدگاه‌ها