کد خبر : 1829455 | 27 خرداد 1401 ساعت 00:12 | 52K بازدید | 18 دیدگاه

انتقاد شدید ملی‌پوش سابق انگلیس

هری کین نه باید کاپیتان انگلیس باشد و نه فیکس

ملی‌پوش سابق انگلیسی با انتقاد شدید از نمایش هری کین در بازی مقابل مجارستان می‌گوید دلیلی وجود ندارد که او در همه بازی‌های ملی فیکس باشد.

هری کین نه باید کاپیتان انگلیس باشد و نه فیکس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ملی‌‌پوشان سابق فوتبال انگلیس با انتقاد شدید از عملکرد هری کین، مهاجم اول و کاپیتان سه‌شیرها، در شکست تحقیرآمیز 4-0 این هفته مقابل مجارستان، می‌گوید دلیلی وجود ندارد که کین حتما بازوبند را به بازو ببندد و در تک‌تک بازی‌های سه‌شیرها فیکس باشد.

1721815

فیفادی ماه ژوئن برای انگلیس فاجعه‌بار بود. آنها با دو تساوی و دو شکست در لیگ ملت‌های اروپا این فیفادی را به پایان رساندند. گذشته از تساوی مقابل آلمان و ایتالیا که انگلیس بی‌فروغی را شاهد بودیم، اصلی‌ترین انتقادها در این کشور به عملکرد فاجعه‌بار تیم گرت ساوت‌گیت در شکست 4-0 مقابل مجارستان است.

پل پارکر، از بازیکنان سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد، که 19 بازی ملی در کارنامه دارد اصلی‌ترین انتقاد را متوجه کاپیتان سه‌شیرها، هری کین، می‌داند. او در این‌باره گفت:" هری کین اصلا کجا بود؟ تمام مدت روی خط میانه زمین بود و سعی می‌کرد نقش شماره 10 رو بازی کنه. انگلیس به یک مهاجم مرکزی احتیاج داره و هری در مقابل مجارستان اصلا مهاجم نبود. مربی باید هری کین رو از زمین بیرون می‌کشید. هری اصلا در جریان بازی نبود و فکر کنم حتی یک بار با کسی کورس نگذاشت".

1721816

ملی‌پوش سابق انگلیسی در ادامه گفت:" اینکه کسی بازوبند رو در اختیار داره دلیل نمی‌شه که هیچوقت تعویض نشه. راستش رو بخواید، هری در طول فصل با باشگاهش هم اونقدر خوب کار نکرده که حالا بخواد هر بازی فیکس تیم ملی باشه. ولی کین با اینکه فصل بدی داشته کلی براش تبلیغ شده. مهاجمی که مدام از روی نقطه پنالتی گل می‌زنه، معنی‌اش این نیست که عملکردش در اوجه. ولی واقعیت اینه که ما گزینه‌های دیگه‌ای هم نداریم و این رو هم باید در نظر گرفت".

دیدگاه‌ها