کد خبر : 1829553 | 28 خرداد 1401 ساعت 09:50 | 16K بازدید | 4 دیدگاه

محبوبیت مورینیو به سود رم؛ رکوردزنی فروش بلیت!

محبوبیت ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی، در بین هواداران رم بیش از پیش در حال افزایش است.

محبوبیت مورینیو به سود رم؛ رکوردزنی فروش بلیت!

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو پس از بازگشت به فوتبال ایتالیا روزهای نسبتا خوبی را در این لیگ سپری کرده است. 
او چند هفت قبل موفق شد با رم قهرمان اولین دوره رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا لقب بگیرد و این باشگاه را پس از 60 سال به اولین قهرمانی‌اش در سطح قاره اروپا برساند که اهمیت بسیاری برای آنها داشت. 
با این که در فاصله بین دو فصل و تعطیلات تابستانی هستیم اما تاثیر مورینیو روی این باشگاه بیشتر از هر زمان دیگری مشخص است، چرا که باشگاه رم تا به حال در مرحله اول موفق به فروش 33500 بلیت فصل شده و این عددی است که از سال 2004 به بعد تکرار نشده بود. 

 

1716597


جالوروسی معمولا در هر بازی جمعیتی نزدیک به 60 هزار نفر را به صورت میانگین به ورزشگاه می‌کشاند و حالا به نظر می‌رسد که پس از موفقیت اخیر این تیم با حضور مورینیو، قرار است این عدد در فصل 23-2022 بیشتر شود. 
تعداد زیادی از افرادی که پیش از این نیز بلیت‌های فصل رم را خریداری کرده بودند، اعلام کردند که تصمیم دارند بار دیگر این روند را تمدید کنند و این باشگاه اعلام کرد که 93.8 درصد از آنها این فصل هم بلیت کامل را در اختیار خواهند داشت. 
تعداد افرادی که قصد دارند از ابتدای فصل جاری تمامی بلیت‌های دیدارهای خانگی رم را خریداری کرده و از این تیم در دیدارهایش در ورزشگاه الیمپیکو حمایت کنند نیز 13 هزار نفر اعلام شده که تعداد قابل توجهی به حساب می‌آیند.

دیدگاه‌ها