کد خبر : 1829568 | 28 خرداد 1401 ساعت 10:57 | 19.7K بازدید | 9 دیدگاه

دکتر ارکوت سوگات:

اوزیل می‌خواهد از فوتبال خداحافظی کند و گیمر شود!

دکتر ارکات سوگات، مدیر برنامه مسوت اوزیل، می‌گوید او تصمیمی برای ادامه فوتبالش پس از فنرباغچه ندارد.

اوزیل می‌خواهد از فوتبال خداحافظی کند و گیمر شود!

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات اوزیل در دنیای فوتبال همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که او در باشگاه فنرباغچه نیز با شرایط خوبی روبرو نیست. 
این ستاره سابق آرسنال حالا از ترکیب فنرباغچه نیز کنار گذاشته شده و مشکلاتی که با سرمربی سابق این تیم داشته روی سرنوشت و آینده‌ی او در این باشگاه نیز تاثیرگذار بوده بطوریکه از ماه مارس دیگر در ترکیب این تیم به میدان نرفت. 
بسیاری امیدوار بودند که حضور ژرژ ژسوس روی نیمکت این تیم باعث تغییر شرایط اوزیل شود اما این مربی پرتغالی اعلام کرده که دوران اوزیل سپری شده و قصد ندارد برای فصل آینده روی او حساب کند. این در حالی است که هنوز دو سال دیگر از قرارداد این بازیکن با فنرباغچه باقی مانده است. 

 

1719067


این باعث شده که گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره عملکرد و آینده اوزیل در این باشگاه مطرح شود و مدیر برنامه او اظهارات بسیار جالبی را در این باره مطرح کرده است. 
دکتر سوگات در گفتگو با تلگراف اظهار داشت:« من فکر می‌کنم او برای باشگاه دیگری به میدان نخواهد رفت. چنین چیزی از نظر من ممکن نیست. او یا برای فنرباغچه به میدان می‌رود یا این آخرین باشگاه او در دنیای فوتبال است.»
او با اشاره به تصمیم اوزیل برای ادامه مسیر زندگی حرفه‌ای گفت:« من فکر می‌کنم او علاقه زیادی به بازی‌های کامپیوتری دارد. شاید بتواند کاراکتر خودش را بازی کند و به یک ورزشکار در این زمینه تبدیل شود. او واقعا در این زمینه خوب است و فورت‌نایت را بسیار عالی بازی می‌کند. من تعجب نمی‌کنم اگر او روزی وارد این رقابت شود. اوزیل همین حالا هم تیمی به نام M10 Esports  دارد. یک خانه گیمینگ در آلمان راه‌اندازی کرده و علاقه بسیاری به فیفا و فورت‌نایت دارد.»

دیدگاه‌ها