کد خبر : 1829574 | 28 خرداد 1401 ساعت 11:29 | 11.4K بازدید | 8 دیدگاه

پاسخ منفی دی‌ماریا به یووه؛ تلاش‌ها ادامه دارد

آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی، پیشنهاد اول یوونتوس برای پیوستن به این تیم را رد کرده است.

پاسخ منفی دی‌ماریا به یووه؛ تلاش‌ها ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دی‌ماریا با پاری سن ژرمن در پایان فصل به اتمام رسید و این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد.
بسیاری از منابع خبری پیش از این از قطعی بودن انتقال این بازیکن به یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خبر داده بودند اما این انتقال هنوز نهایی نشده و به نظر می‌رسد که توافق جدی صورت نگرفته است. 
پیش از این گفته می‌شد که این بازیکن مشتاق است که بار دیگر به اسپانیا برگشته و این بار با پیراهن بارسلونا در لالیگا به میدان برود اما شرایط مالی و بودجه محدود بارسا مانع مهمی در انجام این کار به حساب می‌آید. 

 

1719828


حالا اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده که دی‌ماریا پیشنهاد اول مدیران یوونتوس را رد کرده و حاضر به امضای قرارداد نشده است. همین موضوع نگرانی‌هایی را در بین مدیران این باشگاه ایجاد کرده و آنها آماده هستند تا بار دیگر مذاکرات را از سر گرفته و پیشنهاد دیگری را به او ارائه کنند. 
به نظر می‌رسد که مدت زمان قرارداد اهمیت بسیاری برای این بازیکن دارد و او ترجیح می‌دهد که قراردادی یک ساله با این باشگاه به امضا برساند و مدیران یووه نیز با این موضوع موافقت کرده‌اند. 
با این حال همچنان منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا تاکید دارند که متئوآلِمانی، مدیر ورزشی بارسا، پیش از این صحبت‌هایی را با این بازیکن 34 ساله انجام داده و او را متقاعد کرده که تا زمان بهبود شرایط صبر کند و منتظر پیوستن به این باشگاه باشد اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی دی‌ماریا چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها