کد خبر : 1829667 | 28 خرداد 1401 ساعت 21:00 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

اتلتیکو مادرید؛ تخته‌پرش ویتسل برای جام جهانی

اکسل ویتسل، ملی‌پوش بلژیکی دورتموند، به پیوستن به اتلتیکو مادرید نزدیک شده است.

اتلتیکو مادرید؛ تخته‌پرش ویتسل برای جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، اکسل ویتسل، ستاره بلژیکی بوروسیا دورتموند، در آستانه پیوستن به اتلتیکو مادرید قرار دارد. رسانه بلژیکی RTBF گزارش داد ملی‌پوش بلژیکی، که جدایی‌اش از دورتموند تقریبا قطعی شده، بر خلاف گزارش‌های قبلی که احتمال پیوستن او به مارسی را بالا می‌دانست، به‌زودی راهی اسپانیا می‌شود تا با پیراهن اتلتیکو به میدان برود.

اتلتیکو برای پر کردن جای خالی هکتور هررا در خط میانی از ویتسل استفاده خواهد کرد. ستاره بلژیکی فصل گذشته در بوندس‌لیگا درخشان ظاهر شد. او بعد از رهایی از مصدومیت ناشی از پارگی تاندون آشیل، در فصلی که گذشت برای دورتموند عالی کار کرد. او به‌عنوان بازیکن فیکس برای دورتموند 41 بازی انجام داد و یکی از بهترین بازیکنان فصل این تیم بود.

1722032

در هفته‌های اخیر گزارش‌هایی از ابراز تمایل مارسی‌، فنرباغچه و چندین باشگاه آمریکایی به ویتسل مخابره شده بود ولی حالا به نظر می‌رسد باید پیوستن او به اتلتیکو مادرید را قطعی دانست.

اکسل ویتسل، ستاره‌ای کارکشته است که در دوران فوتبالی‌اش 600 بازی در کارنامه دارد. اتلتیکو ششمین باشگاه ویتسل خواهد بود. او پیش از این در استاندارد لیژ، زنیت، بنفیکا، دورتموند و باشگاه چینی تیانجین تیانهای توپ زده.

پیوستن به اتلتیکو به ویتسل این امکان را خواهد داد که با حضور در مسابقات یک باشگاه بزرگ شانس فیکس شدن خود در تیم ملی بلژیک در جام جهانی قطر را افزایش دهد. رسانه بلژیکی RTBF می‌گوید ویتسل در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد اما او به احتمال زیاد هفته آینده با حضور در شهر مادرید با اتلتیکو قرارداد امضا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها