کد خبر : 1829707 | 29 خرداد 1401 ساعت 10:16 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ را زود شروع کنیم تا برای قطر آماده باشیم

درخواست سرمربی استرالیا و تغییر تقویم لیگ

گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی استرالیا، از مدیران فوتبال این کشور خواسته که لیگ این کشور را قبل از جام جهانی 2022 زودتر از موعد شروع کنند.

درخواست سرمربی استرالیا و تغییر تقویم لیگ

به گزارش "ورزش سه"، استرالیا با پیروزی برابر پرو در ضربات پنالتی دیدار پلی‌آف جام جهانی 2022 موفق شد حضورش در قطر را قطعی کند و حالا باید برای شرکت در این مسابقات آماده شود. 
گراهام آرنولد شب گذشته با حضور در برنامه Nine’s Wide World of Sport مدعی شد که به بیشترین زمان ممکن برای آماده‌سازی بازیکنانش نیاز دارد تا تیمی قدرتمند را راهی جام جهانی کند. 
سرمربی استرالیا در این باره گفت:« این هفته قرار است درباره آغاز زودهنگام فصل با مدیران فوتبال استرالیا صحبت کنم چون ما به بازیکنانی آماده نیاز داریم. من نیاز دارم بازی بازیکنان را ببینم تا بتوانم انتخاب کنم. این یعنی پنج یا شش هفته باید از شروع فصل جدید گذشته باشد.»
لیگ استرالیا معمولا در اواسط اکتبر شروع می‌شود، با این حال شیوع ویروس کرونا آغاز این لیگ در فصل 21-2020 را تا اواخر دسامبر به تعویق انداخت و فصل 22-2021 نیز در ماه نوامبر شروع شده بود. 
آرنولد می‌گوید اطمینان دارد که مدیران فوتبال استرالیا و لیگ این کشور با درخواست او موافقت کرده و حمایت لازم را از او به عمل خواهند آورد.

دیدگاه‌ها