کد خبر : 1829796 | 29 خرداد 1401 ساعت 19:17 | 36.8K بازدید | 8 دیدگاه

روبرتو کارلوس:

به مراسم مارسلو نیامدم، چون گریه می‌کردم!

روبرتو کارلوس اسطوره رئال مادرید درباره عدم حضورش در مراسم خداحافظی مارسلو توضیح داد.

به مراسم مارسلو نیامدم، چون گریه می‌کردم!

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو، ستاره برزیلی و پرافتخار رئال مادرید چند روز پیش و در مراسمی احساسی اعلام کرد بعد از 16 سال از این باشگاه جدا خواهد شد. روبرتو کارلوس که رابطه‌ای دوستانه و صمیمی با مارسلو دارد، مدعی شد او بهترین مدافع چپ تاریخ بوده و عدم تمایل به احساساتی شدن باعث شده در مراسم خداحافظی این بازیکن شرکت نکند.

روبرتو کارلوس گفت: "برای من، مارسلو بهترین دفاع چپ تمام دوران است و او می‌داند که من چنین عقیده‌ای دارم و بارها به خودش هم گفته‌ام. غم انگیز است که او رئال مادرید را ترک می‌کند، اما دوران حرفه‌ای او تمام نشده و او فصل بعد بخش جدیدی از دوران ورزشی خود را رقم خواهد زد، پس چهار یا پنج سال دیگر از بازی مارسلو باقی مانده است. 

1722182

ما اینجا در رئال مادرید از او به خاطر جام‌هایی که به‌دست آورد، اگر اشتباه نکنم 25 جام، بسیار سپاسگزاریم. اما دقیقا همان اتفاق برای من نیز رخ داد، جدایی خیلی آسان. من رشد و پیشرفت مارسلو را تماشا کرده و عملا با او در رئال مادرید بزرگ شدم. او در 17 سالگی به این تیم پیوست و من به جشن خداحافظی او نرفتم، زیرا می‌دانستم که گریه خواهم کرد. من بزرگ شدن او را تماشا کرده بودم و بابت دوران حرفه‌ای لذت بخش این بازیکن و شانسی که در زندگی‌اش داشته، سپاسگزارم. 

همیشه این بحث وجود دارد که چه کسی بهترین بود، روبرتو کارلوس یا مارسلو؟ نه، هیچ بحثی بین من و مارسلو وجود ندارد، او تقریبا مانند پسر من است. دیدن پیروزی مارسلو و تاریخ سازی با رئال مادرید جوری بود که انگار من هم کنار او همه چیز را برده بودم."

دیدگاه‌ها