کد خبر : 1829846 | 30 خرداد 1401 ساعت 09:36 | 5.8K بازدید | 4 دیدگاه

دل‌پیرو: بازگشت لوکاکو و پوگبا به سود فوتبال ایتالیاست

الساندرو دل‌پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا، معتقد است بازگشت پل پوگبا و روملو لوکاکو خبر خوبی برای فوتبال این کشور است.

دل‌پیرو: بازگشت لوکاکو و پوگبا به سود فوتبال ایتالیاست

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ایتالیا در طی چند سال اخیر افت فاحشی را تجربه کرده و این باعث نگرانی فوتبال‌دوستان این کشور شده است. 
قهرمانی رم در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپای 2022 اولین قهرمانی اروپایی یک تیم ایتالیایی پس از 12 سال بود. آخرین بار اینتر در سال 2010 فاتح لیگ قهرمانان شد. 
تنها یوونتوس در طول این مدت دو بار به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرد که یک بار برابر رئال مادرید و یک بار برابر بارسلونا شکست خورد و در رسیدن به جام قهرمانی ناکام ماند.
این در حالی است که پس از سال 2017 نیز تنها یک بار یک تیم ایتالیایی موفق شده تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. 

1719813
دل پیرو در پاسخ به سوالی درباره تفاوت سری A و لیگ برتر انگلیس به ESPN گفت:« لیگ برتر بهترین فوتبالی که می‌توانید ببینید ارائه می‌کند. آنها بیشترین تعداد تیم در بالاترین سطح بازی را دارند و نتایجی که در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا می‌گیرند در واقع پاسخ تلاشی است که در زمین دارند.»
او با اشاره به شرایط فوتبال ایتالیا اظهار داشت:« به نظر می‌رسد که بازیکنان در فوتبال انگلیس بیشتر می‌دوند، باید فیزیکی‌تر بازی کنند و بیشتر بدرخشند. این شبیه به شرایطی نیست که ما در حال حاضر در ایتالیا داریم، خصوصا که در چند سال اخیر به صورت جدی در سطح ملی و باشگاهی به مشکل خوردیم.»
این اسطوره فوتبال ایتالیا درباره بازگشت لوکاکو و پوگبا اضافه کرد:« قهرمانی فصل گذشته رم بارقه امید را در دل فوتبال ایتالیا زنده کرد. بازگشت لوکاکو به اینتر و پوگبا به یوونتوس می‌تواند انتقال بسیار خوبی برای فوتبال ایتالیا باشد تا بار دیگر قدرت بگیرد و شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان را داشته باشد.»

دیدگاه‌ها