کد خبر : 1829917 | 30 خرداد 1401 ساعت 15:02 | 25.8K بازدید | 4 دیدگاه

احتمال تمدید با جذب سادیو مانه؛

خریدی که مدیر مغضوب بایرن مونیخ را نجات داد

ممکن است اوضاع برای حسن صالح حمیدزیچ تغییر کرده و او قرارداد خود را با باشگاه بایرن مونیخ تمدید کند.

خریدی که مدیر مغضوب بایرن مونیخ را نجات داد

به گزارش "ورزش سه"، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی جوان بایرن مونیخ اخیرا به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود و اصلا جایگاه قابل قبولی در بین هواداران بایرن مونیخ نداشت. اما به نظر می رسد شرایط تغییر کرده و با جذب فوق ستاره ای مانند سادیو مانه از لیورپول، مدیران بایرن مونیخ می تواند برای حضور حسن صالح حمیدزیچ در یک دوره جدید در باشگاه متقاعد شود. قرارداد فعلی او در سال 2023 به پایان می رسد و احتمال دارد به زودی قرارداد صالح حمیدزیچ با باشگاه بایرن مونیخ تمدید شده و او در سمت مدیر ورزشی به کار خود ادامه دهد.

1710219

مراسم معارفه سادیو مانه در روز چهارشنبه در استادیوم آلیانز آرنا برگزار خواهد شد و بایرن مونیخ رسما از این ستاره سنگالی رونمایی می کند. کار رابرت لواندوفسکی بعد از هشت سال فوق العاده در این باشگاه به پایان رسیده، اما حسن صالح حمیدزیچ خیلی سریع موفق شد جانشینی باکیفیت و بزرگ برای این بازیکن پیدا کند و این اقدام مورد پسند مدیران باشگاه قرار گرفته است.

در سال های اخیر اخباری در مورد اختلاف صالح حمیدزیچ با سرمربیان بایرن مونیخ از جمله هانسی فلیک منتشر شده بود و جدایی این سرمربی موفق و آلمانی باعث شد انتقادات از او شدت گیرد. همچنین تعلل در تمدید قرارداد ستاره های بزرگ و بحرانی جلوه دادن شدن شرایط این باشگاه اغلب آرام در رسانه ها، از دیگر دلایل نارضایتی هواداران و سران باشگاه بایرن مونیخ از عملکرد حسن صالح حمیدزیچ در سال های اخیر لقب گرفته بود.

دیدگاه‌ها