کد خبر : 1829949 | 30 خرداد 1401 ساعت 18:21 | 51.6K بازدید | 3 دیدگاه

لیگ ملت‌ها؛ فرانسه بدون بازی سه امتیاز گرفت!

حمله ویروس کرونا به اردوی تیم ملی والیبال چین باعث شده که آنها نتوانند شرایط تقابل با فرانسه را پیدا کنند.

لیگ ملت‌ها؛ فرانسه بدون بازی سه امتیاز گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که شیوع کرونا در دنیا کاملا کمرنگ شده و وضعیت دیگر در رابطه با این ویروس خطرناک و نگران کننده نیست اما مسابقات لیگ ملت‌ها همچنان تحت تاثیر آن قرار دارد. چند روز پیش اعلام شد تعدادی از اعضا و بازیکنان تیم ملی والیبال ژاپن به کرونا مبتلا شده‌اند و نمی‌توانند در هفته دوم مسابقات سامورایی‌ها را همراهی کنند.

این پایان کار نبود و تست کرونای سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا و دستیار او نیز مثبت شد تا آنها نیز حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها را از دست بدهند. در همین راستا اکنون چین نیز به شکل پیچیده‌ای با این مشکل مواجه شده تا جایی که آن‌ها قادر نخواهند بود در مسابقه اول خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها مقابل فرانسه قرار بگیرند.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال یا همان FIVB تیم ملی والیبال چین به دلیل ابتلای گسترده بازیکنانش به کرونا نتوانسته نام 6 بازیکن برای حضور در مسابقه چهارشنبه برابر فرانسه را ارائه دهد و به همین خاطر آنها 3-0 بازنده اعلام شدند. همچنین وضعیت تیم ملی والیبال چین برای سه دیدار آینده مقابل آلمان، آرژانتین و ایتالیا مشخص نیست و باید دید که چه سرنوشتی در انتظار آنها خواهد بود.

دیدگاه‌ها