کد خبر : 1829955 | 30 خرداد 1401 ساعت 19:20 | 12.1K بازدید | 8 دیدگاه

سوارز: نونیز موفق می‌شود؛ او استعداد ناب است

لوئیس سوارز برای اولین بار به مقایسه داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای جدید لیورپول، با خودش واکنش نشان داد.

سوارز: نونیز موفق می‌شود؛ او استعداد ناب است

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای سابق لیورپول، که در روزهای اخیر داروین نونیز، مهاجم جدید اروگوئه‌ای لیورپول، بارها با او مقایسه شده می‌گوید امیدوار است نونیز بتواند در آنفیلد تاریخ خودش را بسازد و به یک ابرستاره تبدیل شود.

سوارز می‌گوید مایل نیست به تنور این مقایسه‌‌ها بدمد و امیدوار است هموطنش، نونیز، بتواند فارغ از هر مقایسه‌ای برای خودش بدرخشد و به یک ابرستاره تبدیل شود.

بعد از آنکه لیورپول، داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای فصل پیش باشگاه بنفیکا را با قراردادی 80 میلیون یورویی به‌خدمت گرفت بازار مقایسه او با یک مهاجم اروگوئه‌ای دیگر داغ شد. مهاجمی اروگوئه‌ای که سال‌ها در خط حمله لیورپول درخشیده بود و یکی از چهره‌های به یاد ماندنی تاریخ این تیم انگلیسی محسوب می‌شود: لوئیس سوارز.

1722400
نونیز امیدوار است بتواند به جرگه مهاجمین بزرگ تاریخ لیورپول بپیوندد

سوارز که در دوران بازی خود برای لیورپول 82 گل برای قرمزها به ثمر رسانده برای اولین بار به این مقایسه‌ها واکنش نشان داد. او در گفت‌وگو با روزنامه انگلیسی میرر گفت:" نونیز در لیورپول تاریخ خودش را می‌سازد. او اروگوئه‌ای و مهاجم است. تنها شباهتی که بین من و او وجود دارد همین است. داروین یک فوتبالیست خاص است و نیازی ندارد با کسی مقایسه شود".

مهاجم کارکشته اروگوئه‌ای در ادامه صحبت‌های خود گفت:" داروین به باشگاه بزرگی می‌رود که یکی از بهترین مربیان دنیا را دارد. باشگاهی که بازیکنانی دارد که داروین می‌تواند از آنها یاد بگیرد. و البته باشگاهی با هواداران خاص".

سوارز در پاسخ به این سوال که آیا توصیه‌ای برای موفقیت نونیز دارد، گفت:" من می‌توانم توصیه‌هایی درباره فوتبال انگلیس و سبک بازی تیم‌های انگلیسی به داروین بکنم ولی به نظرم او نیازی به این توصیه‌ها ندارد. استعداد داروین برای او کافی است".

دیدگاه‌ها