کد خبر : 1829965 | 30 خرداد 1401 ساعت 21:40 | 15.4K بازدید | 6 دیدگاه

مانع اصلی بازگشت لوکاکو به اینتر؛ رئیس باشگاه

انگلیسی‌ها می‌گویند استیون ژانگ، رئیس اینترمیلان، مانع از توافق برای انتقال قرضی لوکاکو به اینتر شده چرا که رقم درخواستی چلسی را غیرمنطقی می‌داند.

مانع اصلی بازگشت لوکاکو به اینتر؛ رئیس باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، نشریه انگلیسی اتلتیک می‌گوید عاملی که باعث شده انتقال قرضی روملو لوکاکو از چلسی به اینترمیلان تا این لحظه انجام نشده باقی بماند مخالفت استیون ژانگ، رئیس باشگاه ایتالیایی است.

لوکاکو تابستان پارسال اینتر را ترک کرد و با قراردادی 98 میلیون پوندی راهی چلسی شد. او اما در غرب لندن فصل فاجعه‌باری داشت تا تابستان امسال شایعات درباره بازگشت او به اینتر اوج بگیرد. مالک جدید چلسی معتقد است بازگشت لوکاکو به اینتر برای باشگاه لندنی تصمیمی مناسب خواهد بود اما هم‌ردیف او در اینتر، استیون ژانگ، ظاهرا با این دیدگاه موافقت چندانی ندارد.

1722431

بر اساس این گزارش، چلسی خواهان این است که برای قطعی شدن قرارداد قرضی انتقال لوکاکو، اینتر ابتدا 10 میلیون یورو پرداخت کند و از این گذشته اینتر باید دستمزد لوکاکو را تمام و کمال پرداخت کند.

نکته جدید و جذاب گزارش اتلتیک اینجا است که با اینکه سایر مسئولین اینتر با این پیشنهاد چلسی موافق هستند ولی استیون ژانگ هنوز متقاعد نشده.

1722432

بر اساس گزارش‌ها لوکاکو در حال حاضر از استمفوردبریج هر هفته 325هزار پوند دستمزد دریافت می‌کند. به نظر می‌رسد دستمزد بالای لوکاکو مهم‌ترین عاملی است که ژانگ را در پذیرفتن پیشنهاد چلسی دچار تردید کرده است.

در گذشته شایع شده بود که چلسی حاضر است با اینتر درباره وارد شدن دیگر بازیکنان این تیم به معامله صحبت کند و به نام‌هایی مثل میلان اشکرینیار و دنزل دامفریس اشاره کرده. اما حالا مشخص شده که اینتر تنها قصد دارد لوکاکو را به‌صورت قرضی از چلسی بگیرد و علاقه‌ای به معاملات دیگر با این باشگاه انگلیسی ندارد.

دیدگاه‌ها