کد خبر : 1829973 | 30 خرداد 1401 ساعت 23:10 | 28.7K بازدید | 4 دیدگاه

تکلیف سرمربی حریف ایران مشخص شد؛ خداحافظ گیگزی

رایان گیگز، سرمربی تعلیقی تیم ملی ولز، به‌زودی رسما از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد تا رابرت پیج به‌صورت رسمی به‌عنوان سرمربی این تیم منصوب شود.

تکلیف سرمربی حریف ایران مشخص شد؛ خداحافظ گیگزی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز، همگروهی تیم ملی کشورمان در جام جهانی قطر، از دو سال پیش با هدایت رابرت پیج به میدان می‌رود. اما پیج به عنوان مربی موقت هدایت ولز را به عهده دارد و پست سرمربی‌گری رسما در اختیار رایان گیگز است. گیگزی که از سال 2020 به اتهام خشونت خانگی از سمت خود تعلیق شده و تنها روی کاغذ سرمربی ولز بوده است.

بر اساس گزارش‌ها رایان گیگز قصد دارد تا پیش از شروع جام جهانی رسما از سمت خود کناره‌گیری کند. به این‌ترتیب، ولزی‌ها بدون حضور گیگز در جام جهانی قطر به مصاف ایران، آمریکا و انگلیس خواهند رفت و رابرت پیج رسما به‌عنوان سرمربی آنها را هدایت خواهد کرد.

1722440

در سال 2020 اعلام شد رایان گیگز با اتهام خشونت علیه نامزدش مواجه است. او از نوامبر 2020 در پست سرمربی‌گری ولز به حالت تعلیق درآمد. تا همین امروز گیگز دیگر روی نیمکت ولز ننشسته و تیم ملی این کشور با هدایت رابرت پیج به‌عنوان سرمربی موقت، موفق شد با شکست اوکراین در پلی‌آف راهی جام جهانی شود.

گیگز 48ساله قرار است در ماه آگوست امسال برای رسیدگی نهایی به اتهامش در دادگاه حاضر شود. ستاره سابق منچستریونایتد اتهامات را به‌شدت رد کرده و ابراز امیدواری کرد که در دادگاه تبرئه شود.

رسانه‌ها در ولز گزارش دادند، گیگز اعلام کرده نمی‌خواهد شرایط خاص او باعث ضربه زدن به تیم ملی ولز شود. ولز بعد از 64 سال به جام جهانی راه یافته و گیگز نمی‌خواهد تقصیر ناکامی احتمالی در این جام جهانی به ماجرای دادگاه او منتسب شود. فدراسیون فوتبال ولز تا این لحظه از اظهارنظر رسمی در این‌باره خودداری کرده.

دیدگاه‌ها