کد خبر : 1830067 | 31 خرداد 1401 ساعت 16:02 | 52.8K بازدید | 5 دیدگاه

لوریس کاریوس:

تبریک به بایرن مونیخ؛ عجب ستاره‌ای گرفتید

لوریس کاریوس، دروازه بان سابق لیورپول به تمجید از کیفیت سادیو مانه، ستاره سنگالی و گلزن پرداخته است.

تبریک به بایرن مونیخ؛ عجب ستاره‌ای گرفتید

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه، مهاجم سابق لیورپول امروز برای سپری کردن تست های پزشکی خود راهی مونیخ شده و به نظر می رسد به زودی خبر رسمی انتقال این ستاره گلزن به بایرن مونیخ منتشر خواهد شد. لوریس کاریوس که در گذشته با سادیو مانه در رختکن لیورپول همبازی بود، مدعی شد او بازیکن بسیار باکیفیت است و بوندسلیگا باید از اضافه شدن چنین ستاره ای به فوتبال آلمان خوشحال باشد.

1718294

لوریس کاریوس گفت: "این یک انتقال دیوانه کننده و فوق العاده برای بایرن مونیخ، خواهد بود زیرا سادیو مانه یکی از بهترین بازیکنان لیورپول به شمار می آید. اگر بایرن مونیخ موفق شد فردی مانند او را به خدمت بگیرد، شما فقط می توانید به آنها و بوندسلیگا تبریک بگویید. او یک ستاره جدید دیگر در لیگ آلمان خواهد بود، بنابراین من برای پیشرفت بوندسلیگا بسیار خوشحال خواهم شد. سادیو مانه فردی بسیار محتاط و انسانی واقعا سر به زیر است. او همچنین کمی آلمانی نیز از زمان اقامت خود در سالزبورگ صحبت می کند. من همیشه با او رابطه خیلی خوبی داشته ام و اگر او به آلمان بیاید، هیچ مشکلی برای سازگاری با محیط نخواهد داشت.

برنامه برای آینده؟ من آزاد هستم و می توانم تصمیم خودم را بگیرم. این یک موقعیت جدید است که من مشتاقانه منتظر آن هستم. چالش جدیدی در راه است، اما این همیشه اتفاقات خوبی پیش رویم بوده و حالا نیز از نظر روحی و جسمی آماده هستم."

دیدگاه‌ها