کد خبر : 1830069 | 31 خرداد 1401 ساعت 16:21 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

اوزیل در پایان خط؛ جدایی دیگری در راه است

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی و باتجربه فنرباغچه در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است.

اوزیل در پایان خط؛ جدایی دیگری در راه است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن دورانی دشوار در هفته های پایانی حضور در آرسنال، مسوت اوزیل حدود یک سال و نیم قبل راهی فنرباغچه شد. اما مشکلات این ستاره آلمانی با کادر فنی سابق و البته جدید باشگاه باعث شده روزهای حضور او در سوپرلیگ ترکیه نیز به اتمام برسد و حالا جدایی مسوت اوزیل از فنرباغچه قطعی است.

1719067

همچنین پس از اینکه خورخه ژسوس، سرمربی جدید فنرباغچه اعلام کرد که او بخشی از برنامه های این باشگاه در فصل آینده نیست، مسوت اوزیل نیز در شبکه های اجتماعی حساب رسمی باشگاه فنرباغچه را آنفالو کرده است. مسوت اوزیل از تاریخ 20 مارچ و پس از اینکه در پی مشاجره با سرمربی موقت این تیم یعنی اسماعیل کارتال از ترکیب کنار گذاشته شد، برای تیمش در سوپر لیگ ترکیه بازی نکرده است. 

البته در نهایت کارتال به طور دائمی سرمربی فنرباغچه نشد، اما حالا خورخه ژسوس برنامه او را دنبال کرده و  قصد دارد ستاره سابق آرسنال را که در فنرباغچه هفته‌ای 350 هزار پوند درآمد دارد، از ترکیب اصلی دور کند. بدین ترتیب علیرغم اینکه هنوز دو سال از قرارداد مسوت اوزیل با باشگاه فنرباغچه باقی مانده، به نظر می رسد به زودی شاهد جدایی رسمی او از این باشگاه باشیم. 

دیدگاه‌ها