کد خبر : 1830095 | 31 خرداد 1401 ساعت 19:18 | 32.2K بازدید | 4 دیدگاه

برومند، نوازی و موسوی همبازی گواردیولا

پای ستاره‌های فوتبال ایران به جمع ستاره‌های سینما در سریال «پدر گواردیولا» باز شد تا بر جذابیت‌های این پروژه سینمایی افزوده شود.

برومند، نوازی و موسوی همبازی گواردیولا

به گزارش"ورزش سه"، سعید نعمت الله کارگردان سینما در حال ساخت سریالی به نام پدر گواردیولا است. این سریال در یک فصل و با مضمونی ورزشی، اجتماعی و درام در حال ساخت است.

در این سریال بسیاری از ستاره‌های سینمای ایران حضور دارند که در آخرین روزهای فیلمبرداری میزبان سه ستاره سال‌های نه‌چندان دور فوتبال ملی ایران و استقلال بود.

1722588

پرویز برومند، محمد نوازی و علی موسوی ستاره‌های دهه ۸۰ و ۹۰ باشگاه محبوب پایتخت روز گذشته در سکانسی فوتبالی در سریال پدر گواردیولا همبازی حمید فرخ‌نژاد و سایر بازیگران این سریال بودند تا برای دقایقی هیجان فوتبالی جذاب و شیرینی به سریال داده شود.

کری خوانی‌های آبی‌های سابق برای حمید فرخ‌نژاد که اصالتی آبادانی دارد حسابی داغ بود جایی که پدر گواردیولای معروف توانست رکورد گلزنی جالبی از خود برجا بگذارد!

در سریال ۲۴ قسمتی پدر گواردیولا ستاره‌های سرشناسی همچون مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد ،مهدی سلطانی، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، ستاره اسکندری، امیرمهدی ژوله، سارا خوئینی‌ها، علی اوجی، نرگس محمدی و ... به هنرنمایی پرداخته‌اند.

1722587

دیدگاه‌ها