کد خبر : 1830130 | 01 تیر 1401 ساعت 07:55 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

برخواه: هر کمکی بتوانم انجام می‌دهم

واکنش‌ها به رفتن مرادی و سرپرستی انوشیروانی

سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری در مورد سرپرستی انوشیروانی و بازگشتش به تیم ملی صحبت‌هایی را مطرح کرد.

واکنش‌ها به رفتن مرادی و سرپرستی انوشیروانی

به گزارش "ورزش سه" محمدحسین برخواه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد در فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: امیدوارم با برنامه ریزی‌هایی که انوشیروانی انجام می‌دهد، مشکلاتی که قبلا وجود داشته برطرف و ورزشکاران بدون دغدغه و با تمرکز کافی در اردوها حاضر شوند.

وی ادامه داد: زمان زیادی تا آغاز بازی های کشورهای اسلامی نداریم. زمان طلایی برای برگزاری تمرین را از دست داده‌ایم و باید هرچه سریعتر کارها برای آماده سازی ملی پوشان انجام شود.

سرمربی سابق تیم ملی در مورد بازگشت ملی پوشان معترض عنوان کرد: همانطور که خود انوشیروانی گفته قرار است در اولین فرصت با آنها جلسه بگذارند و صحبت کنند و امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود.

برخواه که در زمان ریاست علی مرادی پس از یک انتقاد از کار برکنار شده بود ()، در خصوص اینکه شما هم به تیم ملی باز می‌گردید یا خیر، عنوان کرد: هر کمکی که از دستم بر بیاید برای وزنه برداری کشور انجام خواهم داد.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به بهتر شدن وضعیت وزنه برداری امیدوارید، گفت: خیلی امیدوارم. ما نفرات خیلی خوبی داریم که می‌توانند افتخار آفرینی کنند. حتما باید بستر مناسبی فراهم شود.

دیدگاه‌ها