کد خبر : 1830162 | 01 تیر 1401 ساعت 11:15 | 15.3K بازدید | 8 دیدگاه

بوندسلیگا بهترین لیگ دنیاست؛

آزمون: اگر بگذارند رئیس فدراسیون سوارکاری می‌شوم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه‌ای به دو موضوع جالب توجه پاسخ داده است.

آزمون: اگر بگذارند رئیس فدراسیون سوارکاری می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در بخشی از صحبت‌هایش در نشست خبری‌ای که در تهران شرکت کرده بود، نکات جالب توجهی را مطرح کرد. اول، راجع به تفاوت فوتبال آلمان و روسیه صحبت کرد  و سپس به علاقه ویژه‌ای که نسبت به اسب‌ها دارد و فعالیت حرفه‌ای که در این مسیر انجام می‌دهد، پرداخت. آزمون همچنین تاکید کرد که دوست دارد در آینده رئیس فدراسیون سوارکاری شود.

بوندسلیگا بهترین لیگ دنیاست 
بوندسلیگا زمین تا آسمان با لیگ روسیه فرق دارد. موقعی که به آلمان رسیدم به خاطر سر زمان بودن همه چیز و نظمی که وجود دارد برایم به عنوان یک ایرانی سخت بود ( باخنده) ولی خدا را شکر بعد از یک ماه همه چیز خوب پیش رفت. بدشانسی من این بود که با مصدومیت با لورکوزن قرارداد بستم و خودشان هم می‌دانستند. دو ماه از همان اول دور بودم و این کارم را سخت کرد. به نظرم بهترین و جذاب ترین لیگ دنیا بوندسلیگا است که می‌توان بازی‌های جذاب زیادی در این لیگ دید. امیدوارم سال آینده بتوانم خیلی خوب عمل کنم.

سوال دیگری که در نشست خبری از سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پرسیده شد در رابطه با علاقه‌اش به اسب‌ها بود و اینکه اگر فوتبالیست نمی‌شد آیا سوارکار می‌شد. او در واکنش به  این سوال ضمن اشاره به اینکه دوست دارد در آینده رئیس فدراسیون سوارکاری شود، اضافه کرد:« من همین الان هم بین فوتبال و اسب دوانی مانده ام و نمی دانم کدام را انتخاب کنم. خانواده من می‌دانند که اسب برای من یک دنیاست و نزدیک به 50 اسب کورسی دارم. همه شماها می‌دانید که اسب حیوان نجیبی است و زمانی که شما پیشانی یک اسب را می‌بوسید بهترین حس دنیا را از خدا و از آن اسب می‌گیرید. می‌دانید که با چه فرشته‌هایی روبرو هستیم. من به غیر از اسب تمام حیوانات را دوست دارم و سگ هم دارم و به خاطر سگ با مشکلات زیادی هم مواجه شدم، ولی هیچ وقت یک درصد از محبتم به حیوانات کم نشد.» 
او ادامه داد:« سوال خوبی کردید. قطعا من می رفتم دنبال سوار کاری. شاید سوارکار خوبی نمی‌شدم ولی یکی از بهترین مالک‌ها می‌شدم. در آینده این هدف را دارم که بعد از تمام کردن فوتبال رئیس فدراسیون شوم؛ اگر عزیزان بگذارند. من می‌توانم به جرات بگویم از بچگی تا الان که 27 سالم است عاشق اسب بوده‌ام و همه چیز را درباره اسب می‌دانم. دوست دارم هر کسی درمورد هر رشته‌ای که تخصص دارد، رئیس آن رشته شود و به جامعه کمک کند. چه فوتبال، چه کشتی، چه سوار کاری و چه هر رشته دیگری. امیدوارم کسانی که تخصص دارند وارد جامعه بشوند و ریاست آن ورزش را برعهده بگیرند.»

دیدگاه‌ها