کد خبر : 1830179 | 01 تیر 1401 ساعت 13:41 | 20K بازدید | 4 دیدگاه

جدایی قدرتمندترین زن دنیای فوتبال از چلسی

مارینا گرانوفسکایا، مدیر ورزشی چلسی، از این سمت کناره‌گیری کرد.

جدایی قدرتمندترین زن دنیای فوتبال از چلسی

به گزارش "ورزش سه"، انتقال مالکیت باشگاه چلسی از رومن آبراموویچ به تاد بولی باعث شده که تغییرات مدیریتی بسیاری در این باشگاه ایجاد شود. 
گرانوفسکایا که مهم‌ترین شخصیت این باشگاه خصوصا در عرصه نقل و انتقالات بود به آخرین مدیری تبدیل شده که تصمیم به ترک این باشگاه گرفته است، هرچند گفته می‌شود که او قرار است در این تابستان همچنان به روند جذب بازیکن در این باشگاه کمک کند. 
تاد بولی قرار است شخصا به صورت موقت به عنوان رییس و مدیر ورزشی این باشگاه فعالیت داشته باشد تا گزینه‌های مناسبی را برای حضور در این باشگاه انتخاب کند. 
او قرار است نظارت دقیقی بر روند نقل و انتقالات چلسی داشته باشد اما در این میان قصد دارد از تجربه و مهارت گرانوفسکایا در این تابستان و دیگر متخصصان فوتبالی نیز استفاده کند. 

1722698


بولی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه چلسی  اظهار داشت:« ما به عنوان صاحبان چلسی برنامه بلندمدت خود را برای این باشگاه به مرحله اجرا درآوردیم و قصد داریم تجربه‌ای فوق العاده برای هواداران پر شور و وفادار رقم بزنیم و چلسی را در کورس رقابت برای قهرمانی‌های مختلف حفظ کنیم.»
او با اشاره به جدایی گرانوفسکایا از این باشگاه اضافه کرد:« ما از مارینا برای سال‌هایی که خدمات درخشانی به این باشگاه ارائه کرد تشکر می‌کنیم و بهترین اتفاقات را در آینده برای او آرزو داریم.»
گرانوفسکایا پیش از این موفق شده بود جایزه بهترین مدیر باشگاه در فوتبال اروپا را در سال 2021 از آن خود کند. این مدیر روسی-کانادایی در سال 2003 با آبراموویچ به لندن آمد و در سال 2010 به صورت رسمی وارد کادر مدیریتی این باشگاه شد.

دیدگاه‌ها