کد خبر : 1830207 | 01 تیر 1401 ساعت 15:30 | 18.6K بازدید | 3 دیدگاه

منشا و بازارگرمی به سبک همه آقای گل‌ها

گادوین منشا بازیکن سابق تیم های پیکان، پرسپولیس و گل‌گهر به واسطه آقای گلی مورد توجه یکی دو تیم ثروتمند لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفته است.

منشا و بازارگرمی به سبک همه آقای گل‌ها

به گزارش "ورزش سه"، منشا که در دو فصل پیش عملکرد موفقی هم با گل‌گهر و هم با مس رفسنجان داشت و در فصل گذشته کفش طلای لیگ برتر فوتبال ایران را به خود اختصاص داد، به واسطه همین درخشش مورد نظر تیم های متمول لیگ برای جابجایی است و گفته می‌شود سپاهان به دنبال استخدام این مهاجم نيجريه ای است.

با این حال مس رفسنجان که فصل گذشته این بازیکن را با قیمتی مناسب به جمع خود اضافه کرد و حالا تلاش می‌کند مزد آن دید درست را دریافت کند، بعد از امیدواری های اولیه در تلاش است تا هر طور که شده، منشا را در جمع نفرات خود حفظ کند.

این مسئله به خصوص برای آنها ویژه است چرا که مجید علیاری دیگر بازیکن خط حمله مس رفسنجان، هنوز به توافقی با محمد ربیعی و تیم مدیریتی مس دست نیافته و اگر مس هر دو مهره نوک پیکان خود را از دست بدهد، با شرایط سخت تری پای به رقابت های فصل آینده خواهد گذاشت.

منشا بعد از چند سال کار در فوتبال ایران از چم و خم های نقل و انتقالات تابستانی در کشور ما با خبر است و با سکوتی آگاهانه تلاش می‌کند به قیمت خود، اضافه کند.

جالب اینکه او فصل گذشته بعد از جدایی از گل‌گهر، علاقمند چندانی بین تیم های ایرانی نداشت اما امسال شرایط برای وی متفاوت شده است.

دیدگاه‌ها