کد خبر : 1830223 | 01 تیر 1401 ساعت 16:31 | 32K بازدید | 12 دیدگاه

ابهام در آینده پائولو دیبالا؛

میلان مقصد یاغی فوتبال ایتالیاست یا اینتر؟

ممکن است مسیر انتقال جنجالی لیگ ایتالیا تغییر کرده و پائولو دیبالا به جای اینتر راهی میلان شود.

میلان مقصد یاغی فوتبال ایتالیاست یا اینتر؟

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد توافق قطعی پائولو دیبالا با اینتر و نهایی شدن این انتقال جنجالی در سری آ به گوش رسیده بود. اما پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر روز دوشنبه در مصاحبه‌ای مدعی شد که این باشگاه اگرچه هنوز امیدوار است پائولو دیبالا را به خدمت بگیرد، اما اگر این انتقال انجام نشود نیز آنها آماده هستند تا روی اهداف دیگر تمرکز کنند. 

1699677

حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد که مدیران باشگاه میلان نیز در روزهای اخیر فرآیند جذب پائولو دیبالا را به صورت جدی‌تر دنبال کرده و آماده‌اند تا برای خرید این ستاره آرژانتینی به صورت جدی اقدام کنند. در حقیقت گرچه پائولو مالدینی و ریکی ماسارا، مدیران نقل و انتقالات روسونری با این انتقال موافق هستند، اما سیاست باشگاه باعث شده این انتقال تنها منوط به پذیرش کاهش دستمزد به صورت قابل توجه از سوی پائولو دیبالا باشد. اینتر با دستمزدی در حدود هفت میلیون یورو در سال با پائولو دیبالا به توافق شفاهی دست یافته بود.

البته به نظر می رسد هنوز هم اینتر شانس بیشتری برای جذب این ستاره 28 ساله داشته باشد، اما ممکن است در روزهای آینده میلان از تعلل باشگاه رقیب همشهری استفاده کرده و با او به توافق برسد. پائولو دیبالا از زمان پیوستن به یوونتوس در سال 2015، موفق به زدن 115 گل در 293 بازی در تمامی رقابت ها شده و در نهایت در پایان فصل گذشته و بعد از هفت سال، تصمیم به ترک تورین گرفت.

دیدگاه‌ها