کد خبر : 1830234 | 01 تیر 1401 ساعت 17:13 | 61.2K بازدید | 6 دیدگاه

ضرر بارسلونا از جدایی قدرتمندترین بانوی فوتبال دنیا

باشگاه بارسلونا بی شک امروز از خبر جدایی مارینا گرانوفسکایا از باشگاه چلسی خوشحال نشد.

ضرر بارسلونا از جدایی قدرتمندترین بانوی فوتبال دنیا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی پس از پایان مالکیت رومن آبراموویچ و انتقال سهام باشگاه به کنسرسیوم کلیر لیک کپیتال، تغییراتی در تیم مدیریتی این باشگاه ایجاد کرده بود و حالا این دگرگونی‌ها را گسترده‌تر کرده است.

1722767

ساعاتی پیش این باشگاه با صدور بیانیه‌ای، به‌‌صورت رسمی از پایان فعالیت مارینا گرانوفسکایا به‌‌عنوان مدیر ورزشی چلسی خبر داد. تاد بولی که مالک آبی‌های لندن به شمار می‌رود، به‌‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره و مدیر ورزشی موقت چلسی انتخاب و مقرر شد در نقل‌وانتقالات تابستانی، گرانوفسکایا با او و باشگاه همکاری کند. گرانوفسکایا به‌عنوان قدرتمندترین بانوی فوتبال جهان شناخته می‌شد و پس از 12 سال از باشگاه چلسی جدا می‌شود.

1722768

این جدایی اما به ضرر باشگاه بارسلونا تمام شده چرا که مدیران باشگاه با گرانوفسکایا برای جذب مارکوس آلونسو و سزار آسپلیکوئتا در مذاکره بودند و نتایج مثبتی نیز حاصل شده بود. برای مثال گرانوفسکایا شخصا به آسپلیکوئتا قول همکاری داده بود تا بر سر انتقال او به بارسا مانع ایجاد نکند اما حالا او در چلسی نیست و بارسلونا باید همه چیز را از صفر شروع کند.

موندودپورتیوو در همین رابطه نوشت که مدیران بارسا نمی‌دانند که اکنون باید باب گفت‌و‌گو را با تاد بولی باز کنند یا منتظر انتخاب جانشین قطعی برای گرانوفسکایا باشند. 

دیدگاه‌ها