کد خبر : 1830262 | 01 تیر 1401 ساعت 19:31 | 20.5K بازدید | 5 دیدگاه

مجذوب این باشگاه شدم؛

حرف‌های جذاب ستاره جدید بایرن‌ در اولین نشست

سادیو مانه، ستاره سنگالی و جدید بایرن مونیخ فاش کرد خیلی سریع پیشنهاد این باشگاه را پذیرفته است.

حرف‌های جذاب ستاره جدید بایرن‌ در اولین نشست

به گزارش "ورزش سه"، امروز باشگاه بایرن مونیخ رسما اعلام کرد برای خرید سادیو مانه، ستاره گلزن و سابق لیورپول به توافق رسیده و این بازیکن با قراردادی سه ساله راهی مونیخ خواهد شد. حالا سادیو مانه در اولین نشست خبری خود با لباس بایرن مونیخ، مدعی شد برای انتقال به این باشگاه نیاز به زمان چندانی برای فکر کردن نداشته است.

سادیو مانه گفت: "من به زبان انگلیسی به سوالات پاسخ خواهم داد و احتمالا سه ماه دیگر طول می‌کشد تا بتوانم آلمانی کامل صحبت کنم. وقتی بایرن مونیخ به جذب من علاقه نشان داد، با مدیر برنامه‌ام صحبت کردم. همیشه فکر می‌کردم بایرن باشگاه مناسبی برای من است. من اینجا هستم تا به باشگاه کمک کنم تا عناوین بیشتری کسب کنند."

1722804

رابطه با یولیان ناگلزمان: "ما با یکدیگر ملاقات کرده و صحبت کردیم. آشنایی با او و پروژه باشگاه برایم بسیار مهم بود و حسن صالح حمیدزیچ نیز در جلسه حضور داشت. وقتی آنها برای من توضیح دادند که چه ایده‌هایی دارند، من مجذوب شدم. لازم نبود دو بار فکر کنم و تقریبا بلافاصله این پیشنهاد را پذیرفتم. بایرن مونیخ تیمی مناسب برای من است."

تجربه بازی در لیورپول: "در گذشته برای یک باشگاه بزرگ بازی می‌کردم، موفقیت‌های زیادی را جشن گرفتیم و همه عناوین را با هم به‌دست آوردیم. من همیشه بوندس‌لیگا را دنبال کرده و همچنین بازی‌های بایرن را در لیگ قهرمانان اروپا تماشا کرده‌ام. بایرن مونیخ یکی از بهترین تیم‌های دنیاست. من به پروژه این باشگاه باور دارم و ما می‌توانیم در همه مسابقات به پیش برویم."

1722802

شرایط زندگی در مونیخ: "من وقتی یک پسر جوان بودم از خانه نقل مکان کردم، اما همیشه می‌خواهم خانواده‌ام کنارم باشند. مادرم نمی‌خواهد من را تنها بگذارد و بستگانم نیز اغلب به من سر می‌زنند. ‌من پسر بزرگی هستم و می توانم شرایط را تحمل کنم. اما به همه دوستان و خانواده‌ام خوش آمد می‌گویم (می‌خندد)."

پست بازی در بایرن مونیخ: "فکر می‌کنم کسی که می‌تواند به بهترین شکل به این سؤال پاسخ دهد، اینجا نشسته است (با خنده به یولیان ناگلزمان اشاره می‌کند). من بازیکنی هستم که می‌توانم در سه یا چهار پست مختلف بازی کنم و وقتی فقط سرمربی من را در دروازه یا دفاع قرار ندهد، رضایت دارم. من از آن دسته بازیکنانی هستم که فکر می‌کنم تیم مهم‌ترین مسئله است. من همیشه سعی می‌کنم به تیم کمک کنم، برای همین اینجا هستم و این مهم‌ترین هدف است."

1722817

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ نیز در این نشست حضور داشت، اما تماشاگر بود و ترجیح داد صحبتی نداشته باشد.

مشورت با یورگن کلوپ: "او مربی بزرگی است و ما رابطه خوبی با هم داریم. اما من همیشه مسابقات بوندس‌لیگا را تماشا کرده‌ام، به خصوص در زمان حضورم در سالزبورگ. بنابراین خودم از شرایط اینجا به‌خوبی خبر داشتم. به همین دلیل است که من از قبل، راه رسیدن به قله را می‌دانم."

نظرسنجی بهترین بازیکن سال آفریقا: "اینها جوایز فردی بوده و ثمرات کارهای انجام شده است. من مشتاقانه منتظر دیدن نتایج هستم. چنین پاداش‌هایی همیشه انگیزه دهنده هستند، من به هیچ‌وجه نمی‌خواهم ارزش این جایزه را کم کنم."

جدایی از لیورپول: "من 6 سال عالی را در لیورپول در کنار افراد بزرگ سپری کردم. البته هیچکس از رفتن من راضی نبود. من هشت سال در لیگ برتر بازی کردم. بایرن باشگاه مناسبی برای تجربه یک چیز جدید است. یورگن کلوپ می‌خواست من را نگه دارد. او مرد بزرگی است و شرایط من را درک کرده است. برای لیورپول بهترین‌ها را آرزو می‌کنم."

اهمیت این انتقال برای سنگال: "شما به‌عنوان یک بازیکنان همیشه نماینده کشور خود هستید. ما سنگالی‌ها نیز همیشه سعی می‌کنیم رنگ‌های کشور خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنیم و البته سخت کوشی نیز همیشه نشانه خوبی برای جوانان است. من هم می‌خواهم کاری کنم که همه در کشورم به من افتخار کنند."

1722806

شماره مورد علاقه در ترکیب بایرن مونیخ: "ما هنوز در مورد این موضوع صحبت نکرده‌ایم. شماره‌های خوب زیادی وجود دارد و وقتی زمانش برسد تصمیم خواهم گرفت. فعلا این مسائل برای من مهم نیست."

دشواری بازی کردن برای بایرن مونیخ: "تمام زندگی برای من یک چالش است و من عاشق این چالش‌ها هستم. ما تیم قدرتمندی در بایرن مونیخ داریم و می‌خواهیم فاتح تمامی عناوین شویم. همه بازیکنان اینجا برای کسب عناوین ساخته شده‌اند و من نیز یکی از آنها هستم."

انتقال نافرجام از سالزبورگ به بایرن مونیخ در گذشته: "مدیر برنامه من در گذشته در این رابطه کار کرده بود. من یک گل زیبا به بایرن مونیخ زدم و به خصوص بعد از حضورم در اتریش، همیشه بوندس‌لیگا را دنبال کرده‌ام. حالا نیز خوشحالم که برای یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان بازی می‌کنم."

تماس با بونا سار: "بله، پیش از این با بونا صحبت کردم. او از اینکه متوجه شد من به بایرن می‌روم خیلی خوشحال شد."

استقبال توماس مولر: "توماس مولر مرد خوبی به نظر می‌رسد، اگرچه من هنوز او را نمی‌شناسم. من نمی‌توانم صبر کنم تا به تیم ملحق شده و با همه بازیکنان آشنا شوم."

1722812

دیدگاه‌ها