کد خبر : 1830280 | 01 تیر 1401 ساعت 21:20 | 20.3K بازدید | 4 دیدگاه

خداحافظی بعدی در چلسی؛ پتر چک هم می‌رود؟

با تغییرات گسترده در هیئت‌مدیره باشگاه چلسی، آینده پتر چک، سنگربان افسانه‌ای باشگاه، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

خداحافظی بعدی در چلسی؛ پتر چک هم می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، چلسی این روزها به دستور مالکیت جدید در حال ایجاد تغییرات گسترده در ساختار مدیریتی باشگاه است. این تغییرات، آینده پتر چک، سنگربان افسانه‌ای چلسی را با ابهام مواجه کرده و گفته می‌شود او به‌زودی جلسه مهمی با مالک باشگاه برگزار می‌کند تا تکلیف او و چلسی مشخص شود.

چک با رومن آبراموویچ، مالک سابق باشگاه، رابطه نزدیکی داشت و به نظر می‌رسد مالک جدید تمایل چندانی به همکاری با کسانی که با آبراموویچ کار می‌کردند ندارد. چک البته تا این لحظه تصمیم نهایی خود را نگرفته و قرار است بعد از گفت‌وگو با مالک جدید، تاد بولی، درباره آینده تصمیم‌‌گیری کند.

1722824

جدایی مارینا گرانووسکایا، که مسئول نقل و انتقالات باشگاه بود، احتمال جدایی پتر چک را افزایش داده است.

تاد بولی در حال حاضر هم ریاست باشگاه را به‌عهده دارد و هم به‌صورت موقت، مدیریت ورزشی باشگاه را به‌عهده گرفته. او اعلام کرده که بعد از مدتی، پست مدیریت ورزشی را تحویل خواهد داد.

پتر چک در حال حاضر به‌عنوان مشاور تکنیکی رئیس باشگاه چلسی فعالیت می‌کند. او از زمان منصوب شدن به این سمت در دوران آبراهیموویچ، نقش مهمی در خریدهای نقل و انتقالاتی چلسی داشت. اما در مذاکرات اخیر بین چلسی و اینتر، درباره انتقال قرضی روملو لوکاکو، پتر چک، از روند مذاکرات کنار گذاشته شده و این نشان می‌دهد مدیریت جدید احتمالا تمایل چندانی به ادامه همکاری با او ندارد.

دیدگاه‌ها