کد خبر : 1830283 | 01 تیر 1401 ساعت 22:00 | 32K بازدید | 8 دیدگاه

خداحافظی صلاح با مانه؛ دل‌مان برایت تنگ می‌شود

محمد صلاح، بعد از پیوستن همبازی سابقش سادیو مانه به لیورپول، با یک پیام توییتری با ستاره سنگالی خداحافظی کرد.

خداحافظی صلاح با مانه؛ دل‌مان برایت تنگ می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، که چند فصل در این تیم با سادیو مانه همبازی بوده، پس از پیوستن رسمی ستاره سنگالی به بایرن مونیخ، در حساب توییتری خود پیامی خطاب به مانه منتشر کرده و با او خداحافظی کرد.

مانه امروز رسما به بایرن مونیخ پیوست تا دوران چند ساله حضورش در لیورپول به پایان برسد. مانه 6 فصل گذشته را در آنفیلد سپری کرد و در این مدت، پنج فصل با محمد صلاح همبازی بود.

1722833

مانه و صلاح در این مدت، در اکثر بازی‌های لیورپول به‌همراه روبرتو فیرمینو، سه مهاجم لیورپول بودند. صلاح و مانه به‌عنوان دو مهاجم اصلی تیم یورگن کلوپ، نقش قابل توجهی در فتح 6 جام قهرمانی در این سال‌ها داشتند.

1722834

صلاح امروز و بعد از رسمی شدن انتقال مانه به بایرن مونیخ، در حساب توییتر خود نوشت:" چه دورانی! به‌خاطر همه وقت‌های خوب از تو متشکرم و در ماجراجویی جدیدت برایت بهترین آرزوها را دارم! همه ما دل‌مان برایت تنگ می‌شود".

سادیو مانه بعد از چندین هفته گمانه‌زنی درباره آینده او، امروز با قراردادی سه‌ساله به بایرن مونیخ پیوست. پیش از این یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول هم در پیامی مشابه پیام صلاح، با ستاره سابقش خداحافظی کرده بود. کلوپ در گفت‌وگو با وب‌سایت باشگاه لیورپول گفته بود:" یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیورپول ما را ترک می‌کند. ما از او قدردانیم و دوستش داریم. جایگاه او در میان بزرگان لیورپول تضمین‌شده است".

دیدگاه‌ها