کد خبر : 1830294 | 01 تیر 1401 ساعت 23:45 | 16.4K بازدید | 4 دیدگاه

اهمیت مانه در انگلیس؛ هم‌ردیف دروگبا و یحیی توره

ریو فردیناند با انتخاب 5 فوتبالیست آفریقایی برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس، سادیو مانه را یکی از این 5 ستاره آفریقایی می‌داند.

اهمیت مانه در انگلیس؛ هم‌ردیف دروگبا و یحیی توره

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد و فوتبال انگلیس، به بهانه پیوستن سادیو مانه، بازیکن سابق لیورپول، به بایرن مونیخ، 5 فوتبالیست آفریقایی برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس از دید خود را معرفی کرده و گفت مانه بدون‌شک یکی از این 5 ستاره بزرگ آفریقایی است.

فهرست پنج فوتبالیست آفریقایی که فردیناند معتقد است در بین همه آفریقایی‌هایی که در تاریخ لیگ برتر توپ زده‌اند از همه بهتر بوده‌اند؛ از این قرار است: سادیو مانه، محمد صلاح، دیدیه دروگبا، یحیی توره، مایکل اسین.

1722832

مانه، ستاره 30ساله سنگالی، بعد از 6 فصل درخشان با پیراهن لیورپول امروز رسما به بایرن مونیخ پیوست تا از این پس فوتبالش را به جای لیگ برتر در بوندس‌لیگا دنبال کند. سادیو مانه در این 6 فصل برای لیورپول 269 بازی انجام داده و 120 گل به ثمر رساند. او در این مدت با پیراهن لیورپول 6 جام به‌دست آورد.

ریو فردیناند، بعد از امضای قرارداد مانه با بایرن مونیخ، در توییتر نوشت:" می‌خواهم پنج فوتبالیست آفریقایی برتر تاریخ لیگ برتر را انتخاب کنم. بدون‌ترتیب خاص: دیدیه دروگبا، محمد صلاح، سادیو مانه، یحیی توره، مایکل اسین".

فردیناند در ادامه به دشواری انتخاب چند بازیکن از میان تعداد بسیار زیاد ستاره‌های بزرگ آفریقایی لیگ برتر اشاره کرد و نوشت:" چه کار سختی است. ریاض محرز هم چند جام قهرمانی گرفته. من عاشق جی جی اوکوچا هستم. چه بازیکنی بود".

دیدگاه‌ها