کد خبر : 1830295 | 02 تیر 1401 ساعت 00:00 | 35.9K بازدید | 3 دیدگاه

نفس راحت یونایتد؛ کونته، اریکسن را نخواست

کنار کشیدن آنتونیو کونته و تاتنهام از تلاش برای جذب کریستین اریکسن، بهترین خبر ممکن برای اریک تن‌هاخ و منچستریونایتد است.

نفس راحت یونایتد؛ کونته، اریکسن را نخواست

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد امیدوار است کریستین اریکسن، اولین بازیکنی باشد که در این سمت خریداری می‌کند. امروز در انگلیس خبر رسید که یک رقیب مهم تن‌هاخ در راه جذب اریکسن، تاتنهام و سرمربی ایتالیایی‌اش آنتونیو کونته، از تلاش در این مسیر کناره‌گیری کرده‌اند.

درحالی‌که قرارداد کریستین اریکسن دانمارکی با باشگاه برنتفورد انگلیس هفته آینده به پایان رسیده و او از آن پس بازیکن آزاد خواهد بود، در هفته‌ای که گذشت خبر رسید یونایتد به درخواست اریک تن‌هاخ با اریکسن تماس گرفته و پیشنهادی غیررسمی به او ارائه کرده.

1722850

منچستریونایتد اما نگران رقیب جدی‌ای مثل تاتنهام بود، به خصوص با توجه به اینکه گفته می‌شد آنتونیو کونته شخصا به جذب اریکسن تمایل دارد. کونته زمانی که هدایت اینتر را در دست داشت ستاره دانمارکی در تیم او بازی می‌کرد. به همین خاطر بود که یونایتدی‌ها نگران بودند این سابقه باعث شود کونته برای به‌خدمت گرفتن اریکسن حداکثر تلاش را بکند.

سابقه اریکسن و تاتنهام اما تنها به کار کردن او زیر نظر کونته در اینتر خلاصه نمی‌شود. هافبک باتکنیک دانمارکی پیش از آنکه در ژانویه 2020 راهی ایتالیا شده و به اینتر بپیوند، سال‌ها با پیراهن تاتنهام بازی می‌کرد. اریکسن در انگلیس بیش از 300 بازی با پیراهن تاتنهام انجام داده بود.

حالا که گزارش‌ها در انگلیس حاکی از این است که تاتنهام از مسابقه برای جذب اریکسن کناره‌گیری کرده، به نظر می‌رسد باید اولدترافورد را مقصد بعدی این ستاره دانمارکی بدانیم.

دیدگاه‌ها